Aviseringar
Rensa alla

Namnassociationsleken


Plockar svamp året om o pratar grov värmländska 

Greger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

50 årig gubbe med djupaste rösten nånsin 

Pablo


   
SvaraCitera
theooz

tacos

petra


   
SvaraCitera

Barndomsvänbroderdaniel tshirt, rött läppstift och emo. Säger man det snabbt låter det som Peter. 

Angelina 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dryg brunett tjej som röker och dricker redbull aka WT

Hans


   
SvaraCitera

Hans majestät men det är helt fel och tänker på efternamnet son och tänker på... en lärare. Friidrottare kanske. Skådespelare. Hans kanske äger en stuga med hembakade vaniljbullar, aha janssons frestelse.

Noor


   
SvaraCitera

Lyssnar på Billie Eillish eller K-pop baserat på pfp.

Försover sig ofta

Heter Moa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moa = ganska rebellisk av sig

Astrid


   
SvaraCitera

Asstriid:
Moa = ganska rebellisk av sig

Astrid

Jag heter inte Moa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idontwannasleep:

Jag heter inte Moa

öh okej. Men du skrev Moa och leken går ju ut på att skriva vad man associerar med namnet som den ovan skrev och det var ju det jag gjorde Galen


   
SvaraCitera

Asstriid:

öh okej. Men du skrev Moa och leken går ju ut på att skriva vad man associerar med namnet som den ovan skrev och det var ju det jag gjorde Galen

Okej


   
SvaraCitera

Tänker på två olika, ena är någon flicka i sådär 14 års åldern under senare delen av 1800-talet, hon har flätat hår och är rätt energisk av sig i sättet. Kanske som hämtad ifrån Alla vi barn i Bullerbyn.
Den andra är en fröken under sådär 30 eller 40-talet i sådär 35-års åldern, den gulliga och snälla typen av fröken som vill alla väl, den som man ser i alla filmer där hon är motsatsen till de där barska kommandoran till lärare, magister eller rektor.

Sixten?


   
SvaraCitera

En liten pojke som blivit stor, känner bara en och har aldrig hört någon annan som heter det. Men är nog mer vanligare än jag tror. Sixten och Felix, samma namn.

Josiah (yoshi)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

weird snubbe som hänger ensam i nåt hörn i skolan

Ture


   
SvaraCitera

Den där killen i sexårs som inte vet hur man snyter sig

Jade


   
SvaraCitera