Aviseringar
Rensa alla

namnet Tiger


Ämnesstartare

Tja!
Har märkt att det finns olika uppfattningar och åsikter om det här med att heta Tiger, vissa tycker inte det e ett människonamn utan ett kattnamn typ och vissa som tex jag tycker man kan heta det som människa också, vad tycker ni 

Jag vill gärna veta för att sen när jag har kommit ut till typ familj och vänner med att jag e kille så vill jag gärna ha namnet Tiger tror jag men jag e osäker


   
Citera
Ämnesstartare

Har även tänkt på namnet Tristan eller Texas skriv gärna om ni vet några ovanliga men fina (gärna speciella) killnamn 


   
SvaraCitera

pommes045: Tristan

Tristan och Isolde tänker jag på allra först.  LIte gammalmodigt namn kanske 900 personer heter alla fall Tristan.

pommes045: Tiger

Statistik för namnet Tiger. Det är vanligast som efternamn.

pommes045: Texas

Statistik för namnet Texas. Själv tänker jag på delstaten men de finns ju också ett band som heter Texas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Tristan och Isolde tänker jag på allra först.  LIte gammalmodigt namn kanske 900 personer heter alla fall Tristan.

Statistik för namnet Tiger. Det är vanligast som efternamn.

Statistik för namnet Texas. Själv tänker jag på delstaten.

Okej men vilket gillar du mest


   
SvaraCitera

pommes045: Okej men vilket gillar du mest

Skulle säga Tristan dock inget jag vill heta själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Skulle säga Tristan dock inget jag vill heta själv.

Okej 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen mer som har nån åsikt


   
SvaraCitera

Det finns 58 ordinära tecken. 86 om du räknar med stora och små bokstäver. Vilket betydet att med vårtspråk kan du på 4 tecken skapa 57 miljoner namn! 
(Vilket är effektivt!)
Ut med Tiger in med 8^S, !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kort sagt:
Det finns 58 ordinära tecken. 86 om du räknar med stora och små bokstäver. Vilket betydet att med vårtspråk kan du på 4 tecken skapa 57 miljoner namn! 
(Vilket är effektivt!)
Ut med Tiger in med 8^S, !

Gillar du inte namnet Tiger?


   
SvaraCitera

pommes045:

Gillar du inte namnet Tiger?

Det är en bokstav för långt. Jag gillar inte språk i allmänhet. Inget ord/namn behöver vara mer än 4 tecken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kort sagt:

Det är en bokstav för långt. Jag gillar inte språk i allmänhet. Inget ord/namn behöver vara mer än 4 tecken.

Fösök att göra ett namn på 4 bokstäver som jag vill ha då


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Vissa namn funkar på både djur och människor. Du ska ju ta ett namn som du gillar.


   
SvaraCitera

Kör på Kurt. Sexigaste namnet evvah 


   
SvaraCitera

Axelinaaas:
Kör på Kurt. Sexigaste namnet evvah 

Och på 4 bokstäverFörvånad


   
SvaraCitera

Kort sagt:

Och på 4 bokstäverFörvånad

japp 


   
SvaraCitera