Aviseringar
Rensa alla

Nån att snacka med och lära känna?


Ämnesstartare

Tjo tjo! Är en kille på 17 år i Göteborg som vill lära känna nya personer här ifrån. Får gärna höra av er om ni har lust att lära känna mig 🙂 Kan prata isåfall om vad som helst, är nyfiken på vad ni har att säga


   
Citera

Yooo 


   
SvaraCitera

Varför måste man gå ut på internet för att hitta människor som dig?? Kan inte folk som du bara dyka upp på gatan och bara prata på! 😀


   
SvaraCitera

Elias2047:
Tjo tjo! Är en kille på 17 år i Göteborg som vill lära känna nya personer här ifrån. Får gärna höra av er om ni har lust att lära känna mig 🙂 Kan prata isåfall om vad som helst, är nyfiken på vad ni har att säga. Hallo där 😉


   
SvaraCitera

Eyyy.. det finns en awsome sida för det.... ganska ny men jag älskar den... Talaut.tk


   
SvaraCitera

thatgayguy:
Eyyy.. det finns en awsome sida för det.... ganska ny men jag älskar den... Talaut.tk

Yees


   
SvaraCitera

Elias2047:
Tjo tjo! Är en kille på 17 år i Göteborg som vill lära känna nya personer här ifrån. Får gärna höra av er om ni har lust att lära känna mig 🙂 Kan prata isåfall om vad som helst, är nyfiken på vad ni har att säga

Vill gärna lära känna dig, ta min snap w.sund


   
SvaraCitera

Elias2047:
Tjo tjo! Är en kille på 17 år i Göteborg som vill lära känna nya personer här ifrån. Får gärna höra av er om ni har lust att lära känna mig 🙂 Kan prata isåfall om vad som helst, är nyfiken på vad ni har att säga

Hur är livet i Göteborg. Bor i Stockholm så jag vet inte så mycket vad folk gör där. Vad brukar du göra? 


   
SvaraCitera