Aviseringar
Rensa alla

nån här som har dragit ut visdomstand?


Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

oj menar du operera nu eller råkade du bara skriva det ist för dra ur [blush]
läskigt att operera i munnen [sad]

Två visdomständer låg ivägen för de tänder som är näst längst in så de var tvungna att operera ut visdomständerna för att de andra skulle växa fram...

Men det var inte farligare än ett vanligt tandläkarbesök, jag var ju rejält bedövad så det vara bara för dem att dra ut tänderna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Två visdomständer låg ivägen för de tänder som är näst längst in så de var tvungna att operera ut visdomständerna för att de andra skulle växa fram...

aj [sad]

Myksa:

Men det var inte farligare än ett vanligt tandläkarbesök, jag var ju rejält bedövad så det vara bara för dem att dra ut tänderna.

men alltså, det måste ju kännas jävligt äckligt ändå? även om det inte gör ont eller så så blir iaf jag äcklad av tanken på att dom drar ut tänder [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men alltså, det måste ju kännas jävligt äckligt ändå? även om det inte gör ont eller så så blir iaf jag äcklad av tanken på att dom drar ut tänder [blush]

Med visdomständer kan det ju vara otäckt med att de sitter fast så pass att tandläkaren verkligen måste ta i - det blir en del slita och bända...
Men det är ingen fara, borren som skriker i hela skallbenet tycker jag är det jobbigt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken barnunge jag är[bigsmile] inga visdomständer... alls!


   
SvaraCitera

har dragit ut fyra tänder ;o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

då är du typ tandlös va [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ont i den igen [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sist jag var hos tandläkaren sa hon att jag inte fått mina visdomständer ännu [smile]
har dock grymt ont i hela käken just nu men brukar ha det när jag är sjuk 😛


   
SvaraCitera