Aviseringar
Rensa alla

Nån här som tagit MD?


Ämnesstartare

Någon här som testat MD nån gång? Berätta hur det var för er. Vill veta om det var lika som det va för mig..


   
Citera
Ämnesetiketter

Hur var det för dig?


   
SvaraCitera

Och vad är detta MD som du snackar om? 


   
SvaraCitera

Här är en lista på allt MD kan betyda:  https://en.m.wikipedia.org/wiki/MD


   
SvaraCitera

Nej, det är för ohälsosamt


   
SvaraCitera

Syftar du på MDMA/MDA så är svaret NEJ! För mig räcker en joint eller några öl, ett glas vin eller en god drink fullt tillräckligt. Jag tar inga droger som jag inte är 100% säker på vad det är och det enda jag har full koll på är weed. 


   
SvaraCitera

Har ej testat men har hört att det är nice. Är inte så mycket för droger personligen, förknippar det med att fly från verkligheten vilket sällan är särskilt hjälpsamt i längden.


   
SvaraCitera

Nej jag har inte testat Maryland, lite svårt att testa en delstat, särskilt när den ligger så långt bort 


   
SvaraCitera

ellisen0009:
Någon här som testat MD nån gång? Berätta hur det var för er. Vill veta om det var lika som det va för mig..

Vad hände med dig då?


   
SvaraCitera
sluk
 sluk

MDMA? Ja. Jag hatade det. Ingenting illa hände, men jag gillar inte att vara så kramgo som jag var då. Usch och BLÄ. 


   
SvaraCitera

har varit extacy torsk vilket e stor del md och antar jag gillar md biten dock e avtändningen inte speciellt nice


   
SvaraCitera

Vill mest bara ligga ner nånstans mysigt å snacka med folk. Snacka om allt med alla. Jättebra drog 10/10


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aa okej men av det jag kom ihåg:

Jag hade hemmafest och fick i mig lite för mycket alkohol så att jag däckade nån halvtimma. Sedan vid 02 tiden rökte jag en gröning och jag, en tjejkompis och en kille började gå mot Max. Jag var bäng och jag inbillade mig att det var 60-talet där inne och alla kollade konstigt på mig. Sedan gick vi till donken och där träffade jag ett gäng killar inkl en kille jag hållt på med ett tag. Vid halv 4 tiden gick vi tre mot den lägenhet som killen jag hållt på med sa att vi skulle komma till. En riktig pundar lägenhet som skrämde iväg han vi var med så det var bara jag och min tjejkompis tillsammans med tre andra killar. Killen jag höll på med frågade om jag ville ta MD(alltså MDMA). Jag var väldigt osäker på det eftersom både han och jag hade kommit överens om att jag aldrig skulle ta nåt mer än röka. Jag satt i soffan bredvid honom och han försöker övertala mig att svälja skiten. Han håller den vid min mun och alla i rummet säger att inget kommer hända.
Jag och min tjejkompis sa till varandra att "om du tar så tar jag". Vi ber killarna gå ut ur rummet och jag ser min kompis svälja det, jag väntar 10 sekunder och sväljer min. När dom kommer in säger dom godnatt och skrattar, sedan blir två av killarna arga? Först kändes inget, sedan svettades jag. Det rann under mina armar och på mina handflator och jag var så het att man skulle kunna tro att jag hade högfeber. Mina ögon kunde inte vara stilla, dom åkte från sida till sida och jag skakade och höll om min tjejkompis så hon nästan stryptes. Dom tog henne till ett annat rum. Dom sa att om jag fortsatte att vara så konstig så åker jag ut. Nån gång här var jag även på balkongen hängandes?
Känslan var läskig men ändå skön. Jag hade även spytt nån gång har jag fått hört. Dom satte på en slags tiger på tv:n som fick mig att tro att den röde på sig. Jag hade också gått upp nån gång och sagt att jag inte kunde kontrollera när dom sa att jag skulle sluta skaka. Jag minns även att jag höll om killen jag höll på med och sa att vi skulle dö tillsammans, och att jag smekte hans ansikte för att det var väldigt mjukt. Jag vet inte om jag sov eller hur tiden kunde gå så snabbt men klockan var 10 då vi på nåt sätt kom därifrån, jag och min tjejkompis. Jag minns bara att vi öppnade dörren till mig och att ingen var hemma fast det var öppet. Jag duschade och städade lite och sov sedan till klockan 18.
Det var då jag märkte att jag hade tuggat på ena sidan av min tunga då den var alldeles röd och sårig. Jag hade även träningsvärk i hela kroppen i alla muskler du kan tänka dig. På kvällen ramlade jag även ihop på golvet sittandes och skakandes och jag såg bara svart och hörde inget en stund. Dagarna efter hade jag ångest, var rädd och kunde skaka i omgångar. Jag hörde även av mig till den killen jag höll på med att jag ville ta mer. Men nu, några veckor efter känner jag inte att jag vill göra om det, speciellt inte med dom jag var med. Jag har även lämnat han djag höll på med. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:
Hur var det för dig?

Dennisz99:

Vad hände med dig då? 

Aa okej men av det jag kom ihåg:

Jag hade hemmafest och fick i mig lite för mycket alkohol så att jag däckade nån halvtimma. Sedan vid 02 tiden rökte jag en gröning och jag, en tjejkompis och en kille började gå mot Max. Jag var bäng och jag inbillade mig att det var 60-talet där inne och alla kollade konstigt på mig. Sedan gick vi till donken och där träffade jag ett gäng killar inkl en kille jag hållt på med ett tag. Vid halv 4 tiden gick vi tre mot den lägenhet som killen jag hållt på med sa att vi skulle komma till. En riktig pundar lägenhet som skrämde iväg han vi var med så det var bara jag och min tjejkompis tillsammans med tre andra killar. Killen jag höll på med frågade om jag ville ta MD(alltså MDMA). Jag var väldigt osäker på det eftersom både han och jag hade kommit överens om att jag aldrig skulle ta nåt mer än röka. Jag satt i soffan bredvid honom och han försöker övertala mig att svälja skiten. Han håller den vid min mun och alla i rummet säger att inget kommer hända.
Jag och min tjejkompis sa till varandra att "om du tar så tar jag". Vi ber killarna gå ut ur rummet och jag ser min kompis svälja det, jag väntar 10 sekunder och sväljer min. När dom kommer in säger dom godnatt och skrattar, sedan blir två av killarna arga? Först kändes inget, sedan svettades jag. Det rann under mina armar och på mina handflator och jag var så het att man skulle kunna tro att jag hade högfeber. Mina ögon kunde inte vara stilla, dom åkte från sida till sida och jag skakade och höll om min tjejkompis så hon nästan stryptes. Dom tog henne till ett annat rum. Dom sa att om jag fortsatte att vara så konstig så åker jag ut. Nån gång här var jag även på balkongen hängandes?
Känslan var läskig men ändå skön. Jag hade även spytt nån gång har jag fått hört. Dom satte på en slags tiger på tv:n som fick mig att tro att den röde på sig. Jag hade också gått upp nån gång och sagt att jag inte kunde kontrollera när dom sa att jag skulle sluta skaka. Jag minns även att jag höll om killen jag höll på med och sa att vi skulle dö tillsammans, och att jag smekte hans ansikte för att det var väldigt mjukt. Jag vet inte om jag sov eller hur tiden kunde gå så snabbt men klockan var 10 då vi på nåt sätt kom därifrån, jag och min tjejkompis. Jag minns bara att vi öppnade dörren till mig och att ingen var hemma fast det var öppet. Jag duschade och städade lite och sov sedan till klockan 18.
Det var då jag märkte att jag hade tuggat på ena sidan av min tunga då den var alldeles röd och sårig. Jag hade även träningsvärk i hela kroppen i alla muskler du kan tänka dig. På kvällen ramlade jag även ihop på golvet sittandes och skakandes och jag såg bara svart och hörde inget en stund. Dagarna efter hade jag ångest, var rädd och kunde skaka i omgångar. Jag hörde även av mig till den killen jag höll på med att jag ville ta mer. Men nu, några veckor efter känner jag inte att jag vill göra om det, speciellt inte med dom jag var med. Jag har även lämnat han djag höll på med.


   
SvaraCitera

e eller mdma blir sämre/konstigt om man blandar med alkohol eller röka, nu hoppade du nog fram och tillbaka mellan olika perceptioner

vacker drog med rätt folk


   
SvaraCitera