Aviseringar
Rensa alla

Nån kille som gillar långa och smala tjejer??


Ämnesstartare

Jag är en tjej på 14 år som är 180 lång och väldigt smal utan former. Försöker verkligen gå upp i vikt men det är jättesvårt. Hört att killar vill ha korta tjejer med former. Finns de nån kille därute som skulle kunna gilla en tjej som jag? Känns som jag aldrig kommer få kille.


   
Citera

Well jag har lite svårt med tjejer som är längre än mig.. så 180 e på gränsen 🙂
Annars så är kroppen inte så viktig, men de klart att lite timglas inte skadar 😛


   
SvaraCitera

Det är klart jag skulle kunna gilla en tjej som du. Jag är desperat, så jag kan gilla nästan vem som helst.


   
SvaraCitera

Det finns absolut killar som gillar tjejer som dig. 

Alla gillar ju olika, tror de flesta vill ha tjejer som inte är längre än dem, men samtidigt finns det då killar som vill ha tjejer som är längre än dem. Sedan får du inte heller glömma de killar som inte bryr sig om tjejen är längre eller kortare, utan bryr sig istället om deras personlighet. 

Det är också det jag tycker du ska tänka på, att skaffa en kille som bryr sig mer om dig som person än ditt utseende. En mix är ju alltid bra. 😉 


   
SvaraCitera

förresten är du 7 centimeter kortare än mig, om det är det vi pratar om.


   
SvaraCitera

Chilla kompis du är 14. Du är bra som du ärSover Beror väl på hur du menar. Tjejer gillar ju oftast inte vara den längre i förhållanden och så. Men nej alla killar gillar inte korta tjejer med "kurvor".


   
SvaraCitera

Helt oväsentligt


   
SvaraCitera

Det är ju inte utseendet som räknas utan insidan på personen som räknas.


   
SvaraCitera

Jag gillar nästan långa tjejer mer än korta. Men ja, lite kurvor hade ju inte varit fel. 😉


   
SvaraCitera
theooz

Min typ är långa och smala tjejer lol, eller halvlånga kanske. modell-kroppen 


   
SvaraCitera

Jag e också själv väldigt lång och smal.


   
SvaraCitera

Det finns ingen exakt standard på tjejer som alla killar gillar, folk har ju olika åsikter. Det är inte superviktigt vad folk tycker om ens utseende liksom. Vissa kommer tycka man är snygg, andra inte. Men för att svara på din fråga, jag tror det finns massor som tycker du är snygg. Många killar tycker om långa och smala tjejer


   
SvaraCitera

Jag tänder på din beskrivning


   
SvaraCitera

Lång ja, smal och utan former nej. Ta det lugnt, du är 14år och har inte börjat få former än, ät ordentligt och oroa dig inte. Hjärta


   
SvaraCitera
oneday

du kommer inte få former bara för att gå upp i vikt. kroppen lägger sig inte automatiskt på rumpan eller brösten (om du inte har den genen). 

du är 14, du ska inte behöva imponera på någon med din kropp. ”finns det en kille som skulle gilla någon som jag” är en helt fel mindset. du behöver inte ändra på dig för att någon ska gilla dig. den rätta personen kommer älska dig som pinnsmal, större, lång osv. det är absolut inget fel på dig 


   
SvaraCitera