Aviseringar
Rensa alla

Nån mer som inte längtar till jul?


M04
 M04
Ämnesstartare

Mer bara ångest å mår allmänt jättedåligt över de haha...


   
Citera

Bara taggad på att få massa gratis grejer


   
SvaraCitera

Jag är mentalt ofrisk, så jag tror inte att jag kommer att besöka släktingarna på julafton.


   
SvaraCitera
Algot

Jag älskar jul! Glatt skålande


   
SvaraCitera

Jag fick just lite skadeglädje för syrran har fått magsjuka så det kommer inte bli så hög musik och ena barnet har feber så de kanske inte kommer hit och klär granen i helgen men måste stå ut med och fira pappas födelsedag. Har för första gången köpt en egen present till han. Längtar till och träffa min kompis, längtar till nyår då jag blir ensam hemma för första gången på länge. Sur och stressad för att jag kanske inte får stanna hemma men måste med på skidsemester nästa vinter och att jag tänker på det nu. 


   
SvaraCitera

Algot:
Jag älskar jul! Glatt skålande

För mycket röda färger. Borde vara mer discolampor. Tomtar på alla husväggar. De kan sitta där året om. Julen är för lång. Semlor redan idag på caféet.


   
SvaraCitera
Algot

SkeletonGirl:

För mycket röda färger. Borde vara mer discolampor. Tomtar på alla husväggar. De kan sitta där året om. Julen är för lång. Semlor redan idag på caféet.

Äh! Du klagar för mycket! Galen


   
SvaraCitera

Algot:

Äh! Du klagar för mycket! Galen

För och komma fram till det positiva Söt

Vinter speldosorna kan jag ta fram! det gör julen bra.


   
SvaraCitera

Slutat bry mig om julen för ganska många år sedanTumme upp

Btw, tråd finns.

Hjärta


   
SvaraCitera
Cobrak

känns inte ens som december såatteh


   
SvaraCitera

Cobrak:
känns inte ens som december såatteh

nah känns som mitten på Juli med tanke på hur varmt det är ute!


   
SvaraCitera
Cobrak

Asstriid:

nah känns som mitten på Juli med tanke på hur varmt det är ute!

eller hur, man går ff med tofflor liksom


   
SvaraCitera

Jag Hjärta julen.

Massor av god mat, får träffa större delen av släkten, trots att våra julträffar brukar vara alkoholfria så finns det oftast obegränsat med starkvinsglögg, flera av släktens småtjejer har växt upp till riktigt sexiga toårstjejer som man kan småhångla med... kanske mer. Hjärta
Samt att folk rent allmänt går ner i varv under jul- och nyårshelgen, vilket är bra.

Det enda trista i södra Sverige är att vi återigen får en grön jul dvs snön lyser med sin frånvaro. GråterTumme ned


   
SvaraCitera

God mat, god dryck, ledighet. Julen är najs.


   
SvaraCitera