Aviseringar
Rensa alla

Nån som går/ har gått på shakes? berätta.. jag har nyss börjat med de..


Ämnesstartare

Jag undrar om det är någon här ute som går eller har gått på shakes?

funkade de?
gick du ner mycket?
tips på smak?

Så tacksam för svar!!:)


   
Citera
Ämnesetiketter

Fast det är inte för unga personer. Hur gammal är du, vad väger du och hur lång är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet.. Men jag måste verkligen gå ner:/

17 år fyller 18 nästa år, 165 cm lång och väger.. 69,6 sist ja vägde mig, har gått ner totalt 5 kilo på några månader utan att ha gjort nå speciellt bara slutat äta godis, chips och dricka åh sånt.
Men nu står de still.. 🙁


   
SvaraCitera

PallarInte:

17 år fyller 18 nästa år, 165 cm lång och väger.. 69,6 sist ja vägde mig, har gått ner totalt 5 kilo på några månader utan att ha gjort nå speciellt bara slutat äta godis, chips och dricka åh sånt.
Men nu står de still.. 🙁

Varför måste du gå ned? Du är normalviktig. Fortsätt att äta nyttigt och rör på dig bara.


   
SvaraCitera

morbror gick på sån han är sig inte lik sedan dess [sad]


   
SvaraCitera

är väl mest väldigt onödigt och dyrt. laga egen vanlig mat istället men ät mindre bara. funkar exakt lika bra.


   
SvaraCitera

Men vafan rör på dig istället för att käka sådan skit, om du fortfarande inte går ner så är du antagligen byggd för att väga såpass mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Men vafan rör på dig istället för att käka sådan skit, om du fortfarande inte går ner så är du antagligen byggd för att väga såpass mycket.

JAG RÖR ÄVEN PÅ MIG!.

och till en annan, jag kan inte laga egenmat eftersom jag bor hos mina föräldrar och jag gör allt för att undvika för dom att ja försöker gå ner i vikt.


   
SvaraCitera

PallarInte:

JAG RÖR ÄVEN PÅ MIG!.

Då ska du inte äta sådant, du kommer inte få i dig vad du behöver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Varför måste du gå ned? Du är normalviktig. Fortsätt att äta nyttigt och rör på dig bara.

är inte normalviktig är överviktig..
men problemet är att jag bara måste gå ner fort
jag klarar inte av att de tar lång tid.. för sålänge jag
ser ut såhär så är jag depprimerad.. kan inte acceptera att det är såhär jag ser ut :/


   
SvaraCitera
höna

jag provade lite ett tag typ bara för att. det smakar förjävligt, man mår typ illa av dom och man får inte i sig allt man behöver. den som är allra vidrigast är den med blåbärssmak, smakar typ mjöl och bajs, och vatten. jag klarade typ 1 dag med shakes.

snabb viktnedgång är oftast inte hållbar så som alla andra säger är detbättre att äta nyttigt och lagom mycket samt att röra på dig!


   
SvaraCitera

PallarInte:

är inte normalviktig är överviktig..

Du är verkligen inte överviktig.

PallarInte:

jag klarar inte av att de tar lång tid.. för sålänge jag
ser ut såhär så är jag depprimerad.. kan inte acceptera att det är såhär jag ser ut :/

Du ser antagligen helt normal ut. Sluta ät onyttigt och rör på dig bara. Tänk på de som verkligen är överviktiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Du ser antagligen helt normal ut. Sluta ät onyttigt och rör på dig bara. Tänk på de som verkligen är överviktiga.

Jag ser mig själv jätte tjock, men inte min kille gör de.. ja vet inte själv, min spegelbild hatar jag som bara den.. Fast jag ska nog inte alls klaga egentligen! men jag har alltid mått dåligt över hur jag ser ut och jag tänker göra något åt det nu.


   
SvaraCitera

PallarInte:

Jag ser mig själv jätte tjock, men inte min kille gör de.. ja vet inte själv, min spegelbild hatar jag som bara den.. Fast jag ska nog inte alls klaga egentligen! men jag har alltid mått dåligt över hur jag ser ut och jag tänker göra något åt det nu.

prata med någon på bup.


   
SvaraCitera

Nej men fy. Lägg av med shakes. Det låter bara jobbigt, dyrt och äckligt. Du behöver inte gå ner i vikt. Jobba på din självbild istället!


   
SvaraCitera