Aviseringar
Rensa alla

Nån som gillar 50,60,70 och 80 tals musik?


Jag gillar inte 50-60 talsmusik, kanske något från den tiden men jag gillar 70, 80, 90 och modernare musik.


   
SvaraCitera

Ja, självklart! Mycket glad Idag lyssnar jag på väldigt blandad musik, från olika årtionden, men jag har haft perioder där jag nästan uteslutande lyssnat på musik främst från 70- till 80-talet. (Men även äldre också). Hade du frågat mitt 14-åriga jag hade jag sagt att "musiken var bättre förr" och att "musiken på 80-talet var den bästa". 

Jag kan skriva hur mycket som helst om detta, men en sak som är säker är att du inte är ensam! Förvisso var det ungefär 5 år sedan jag var tonåring, men mitt tonårsjag, likväl som nu, älskar musik från 50- till 80-talet! Glad


   
SvaraCitera

Bananlåda:
Jag gillar all musik. Skiter i vilket år det är och vilken genre, är det bra så lyssnar jag på det.. och jag tycker typ allt är bra 😛

Tumme upp


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
theooz

alla


   
SvaraCitera
Cobrak

sure

hiphop, disco, funk 


   
SvaraCitera

123fendas:
Ja men det är klart. Alla gillar musik från 1950-1989.

Exempel:
80-talet:

39/smoothed är 90 tal


   
SvaraCitera

dahlbear:

39/smoothed är 90 tal

Men det där är inte 39/Smooth; det är 1039/Smoothed Out Slappy Hours, vilket är ett kompilationsalbum. Låten "Dry Ice" är ursprungligen från förlängda speltiden 1000 Hours, vilken är från 80-talet.


   
SvaraCitera

123fendas:

Men det där är inte 39/Smooth; det är 1039/Smoothed Out Slappy Hours, vilket är ett kompilationsalbum. Låten "Dry Ice" är ursprungligen från förlängda speltiden 1000 Hours, vilken är från 80-talet.

green day debuterade på 90 talet 


   
SvaraCitera

dahlbear:

green day debuterade på 90 talet 

jag skoja du har rätt förlåt


   
SvaraCitera