Aviseringar
Rensa alla

Nån som har problem med BUP och föräldrar som inte fattar?


Ämnesstartare

Jag haaatar verkligen BUP,, och mina föräldrar,, dom verkar inte fatta hur det är. vill bara hitta ett bra sätt att tackla dom, för ingen verkar förstå att jag inte vill och inte kan äta.. nån som har samma problem som vill prata?


   
Citera
Ämnesstartare

säg det till dom på BUP, det är deras skyldighet att fixa annan hjälp åt dig om det är så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Benji0152:

för ingen verkar förstå att jag inte vill och inte kan äta.

Handlar inte om det. Men jag antar att du är lite efter så jag får väl säga det.

Äta gör du innan du dör då instinkten poppar in. Eftersom du kan skriva, tyder också det på att du ätit sedan du föddes. Dvs kan du äta.

Och vidare om du vill eller ej är helt jävla oväsentligt, du kommer inte få göra precis vad du vill och inte vill genom livet. Lev med det eller häng dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mat är gott, när du inser det kommer du inse lyckan.


   
SvaraCitera

Benji0152:

Jag haaatar verkligen BUP,, och mina föräldrar,, dom verkar inte fatta hur det är.

Första gången jag var på BUP med min farsa så sa han efteråt att vi aldrig mer ska gå dit igen till dom där hororna, vad än min morsa säger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Första gången jag var på BUP med min farsa så sa han efteråt att vi aldrig mer ska gå dit igen till dom där hororna, vad än min morsa säger.

Haha vad hände? [shake]


   
SvaraCitera

daisy:

Haha vad hände? [shake]

Gick aldrig dit igen [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

Gick aldrig dit igen [y]

Alltså varför ogillar din pappa dem?


   
SvaraCitera

daisy:

Alltså varför ogillar din pappa dem?

För att dom satt och pratade över huvudet på mig, som om jag inte ens var i samma rum samt behandlade mig som en 5åring.

Jag hatar både BUP och soc, men har äntligen blivit av med dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Speltidning:

För att dom satt och pratade över huvudet på mig, som om jag inte ens var i samma rum samt behandlade mig som en 5åring.

Ok [sad] .. Men de kan hjälpa en, bara man hittar en som passar en. (haha 3st 'en' i samma mening, yay)

Speltidning:

Jag hatar både BUP och soc, men har äntligen blivit av med dom.

=/


   
SvaraCitera

Benji0152:

vill bara hitta ett bra sätt att tackla dom, för ingen verkar förstå att jag inte vill och inte kan äta..

Varför ska du alls tackla dem? Låt bli att äta - problem solved. När du ändå håller på kanske du skulle ta och låta bli att dricka också? Du skulle bli förvånad om du insåg hur många kalorier vatten innehåller per liter!

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag går dit med morsan... Det är inte kul med gruppsamtal men för mig hjälper det ;D


   
SvaraCitera

Benji0152:

för ingen verkar förstå att jag inte vill och inte kan äta..

Problemet med att inte äta är ju kanske inget som man märker direkt på en till två dagar men när man blir äldre kan det börja märkas, hjärtat kan sluta fungera som det ska, se bara på brittany murphy som dog. Men att äta är fritt val. Dock blir det inte särskillt bra om man låter bli i längden. Men som någon sa Bup har skyldigheten att hjälpa dig, dock har dom också skyldigheten att hålla i dig i liv så som alla läkare har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Och vidare om du vill eller ej är helt jävla oväsentligt, du kommer inte få göra precis vad du vill och inte vill genom livet. Lev med det eller häng dig.

Skriv inte sådan här idioti om du ej förstår hur ett ätstört huvud fungerar. Det kommer definitivt inte att få dem att äta. Frustration finns det småsyskon att ta ut på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

Varför

Varför ska folk alltid posta den bilden?! [mad]


   
SvaraCitera