Aviseringar
Rensa alla

Nån som har testat denna?


Macktorsken:

Min vän har tatuerat in eyeliner (heter det så?) runt ögonen

obehagligt. fattar ej att man vill göra det


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

obehagligt. fattar ej att man vill göra det

Ja, tycker jag med. Hon är lite sjuk i huvudet, har många planer på plastikoperationer även!

Kan man bränna sig också? Eller är det bara på film? Eller det låter ju otroligt dumt för huden läker sen [shake]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Ja, tycker jag med. Hon är lite sjuk i huvudet, har många planer på plastikoperationer även!

usch!
tycker det är sorgligt när människor vill plastikoperera sig fast de ser "normala" ut (dvs inte har ett sönderbränt face)

Macktorsken:

Kan man bränna sig också? Eller är det bara på film? Eller det låter ju otroligt dumt för huden läker sen

hur menar du? fattar ej


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

tycker det är sorgligt när människor vill plastikoperera sig fast de ser "normala" ut (dvs inte har ett sönderbränt face)

Ja, konstigt. Hon är riktigt snygg också [shake]

Blivande_japan:

hur menar du? fattar ej

Framstår säkert som dum nu, men i vissa äldre filmer så bränner dom tuffa onda tjejerna sig runt ögonen, typ itsället för att använda eyeliner för et inte fanns då. [censur][censur][censur][censur]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Framstår säkert som dum nu, men i vissa äldre filmer så bränner dom tuffa onda tjejerna sig runt ögonen, typ itsället för att använda eyeliner för et inte fanns då.

hmm. vet ej, kanske kan funka. fast brännskador i sig blir ju ej svarta, så isf måste de ha någon färg el skit med i


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

i sig blir ju ej svarta

Jo,, det är de som är det mystiska över det hela.

Men det är inte sant. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vad hette den du rekommenderade och är den dyr?

Använder Max Factor Black fire
kostar cirka 150:-
tycker den är jättebra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

minns du om den var lätt eller svår eller bra eller dålig?

inte säker på om det var exakt den där, men nån liknande. fast nu när jag kollar på den igen, så är jag ganska säker på att det var den där [smile] men, hur som helst, tyckte det var lite kladdigt men blev rädd snyggt. men föredrar en vanlig ögonskugga (eller fler såklart). man kan även lägga en primer under för att få det att hålla bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men det ser bra ut på bilden (varför skulle det inte, heh)

Haha, övning ger ju färdighet. Tror dock att det krävs mycket övning för att få det så snyggt [sad].


   
SvaraCitera