Aviseringar
Rensa alla

nån som minns detta spelet?


Ämnesstartare

http://soldat.thd.vg/

jag minns det o de va kul ska ladda ner o se om de e lika kul nu gör de du med så kan vi spela hehe


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

ne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa tror jag minns det om det är det jag tror jag minns....ehm, ja något sånt[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skit pårej da


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

aa tror jag minns det om det är det jag tror jag minns....ehm, ja något sånt[shake]

d e d säkerrt


   
SvaraCitera

Det minns jag! Kanske får ladda ner imorgon och kolla om det är kul!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

d e d säkerrt

aa[crazy]


   
SvaraCitera

Kommer ihåg att vi spelade det massa, för flera år sen. Zlorg, lindblom, tvpro m.fl. sjukt kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Kommer ihåg att vi spelade det massa, för flera år sen. Zlorg, lindblom, tvpro m.fl. sjukt kul.

ja ja ve me nån gång oxå.
de e kul för o va gratis


   
SvaraCitera

Funkar fan i mig aldrig att markera och citera i telefon... men minns inte. Var du med oss på ventrilo också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Funkar fan i mig aldrig att markera och citera i telefon... men minns inte. Var du med oss på ventrilo också?

haha aa störande de funkar inte. ligger du under täcket i sängen skulle du gå o sova men sen fick du en snilleblix så du logga in på mobilen i mysiga sängen??? aww um addicted lr

nee d va jag ej hehe
tror inte d


   
SvaraCitera

Jag vaknade pga nästäppa + kissnödig. Kissade först, sen spray mot täppan... men det tar ju någon minut innan sån hjälper, så jag tog fram mobilen som redan var inne på um. 😉
God natt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja[y] massor med år sedan jag spelade det sist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä jag spelar hellre vem där och kalaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera