Aviseringar
Rensa alla

Nån som provat ecstascy?


Ämnesstartare

Alright, det här blir sista har du provat den här drogen tråden. Men iaf., hur var det? Är väldigt sugen på att prova men den känns ganska läskig på nåt vis.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Slår hårt mot neuronerna och tömmer lite signalsubstanser rejält (bildar för många nya receptorer som i normalt läge inte har någon funktion = deppbaksmälla), jag skulle inte och har inte provat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 

Har läst att det ska vara en jävla nice att nuppa på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har aldrig mått så bra som när jag är på e, avtändningen  är dock överjävlig kan hålla på i flera dagar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

e är sjukt nice. förstör mitt sexliv ett tag efter intag pga det är så stört fantastiskt att ha sex på e att nyktert sex blir mediokert. atn suger men är värd. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lífþrasir: deppbaksmälla

Går förhållandevis lätt att undvika vid enstaka bruk (låga till normala doser) under förutsättning att man kompenserar med vitaminer, äter och dricker ordentligt osv. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej har minst lika roligt utan det , Partydroger kan höja upplevelsen om man är på Rave eller Underground klubbar , men dock med alkohol inblandat 🙂  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron: Partydroger kan höja upplevelsen om man är på Rave eller Underground klubbar , men dock med alkohol inblandat 🙂  

vad vill du säga med det här?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan tänka mig att testa, kanske. Gärna rent MDMA då och inget blandat med amfetamin eller så.


   
SvaraCitera

det var kul


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rökte massor av gräs & tog sjuka mängder 5-MeO-DiPT. Det var nice. 


   
SvaraCitera