Aviseringar
Rensa alla

Nån som testat vitamin B5 mot finnar?


Ämnesstartare

http://www.vitaminb5.se/

Den här sidan säger att det finns ett mirakelmedel mot finnar som inte ger allvarliga biverkningar! Läser man texten så verkar det ju helt underbart!
Någon som testat? Hur gick det?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

cocodrilo:

mirakelmedel

man hör ju på namnet att det är en bluff!


   
SvaraCitera

cocodrilo:

mirakelmedel

[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men fan vad alla stör sig på den formuleringen då!


   
SvaraCitera

cocodrilo:

som inte ger allvarliga biverkningar!

haha inte allvarliga, men lite mildare då eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bliiss:

haha inte allvarliga, men lite mildare då eller?

Ja, man kan tydligen bli lös i magen och få lite torrare hud än man brukar ha... klart mildare än hjärnpropp, andnöd, missfall och liknande som man kan få av t.ex. Roaccutan!


   
SvaraCitera

Kanske borde testa, inget förutom solens strålar har hjälpt mig på traven hittils.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cpmongisheroinist:

Kanske borde testa, inget förutom solens strålar har hjälpt mig på traven hittils.

Samma här.. har testat precis allt utom Roaccutan, men det vågar jag inte testa för orka med biverkningar resten av livet! [chocked]
Har faktiskt beställt en burk nu... [ops]


   
SvaraCitera

cocodrilo:

amma här.. har testat precis allt utom Roaccutan, men det vågar jag inte testa för orka med biverkningar resten av livet! [chocked]
Har faktiskt beställt en burk nu... [ops]

Haha ok. Ja, min hud blir torr som snus av allt... 😀 Berätta gärna mer om det när du fått dem, och biverkningar, resultat osv. Det kan vara intressant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cpmongisheroinist:

Berätta gärna mer om det när du fått dem, och biverkningar, resultat osv.

Såklart! [y]

Verkligen ingen som testat detta annars?? Ska jag bli Ums första!? [surprised]


   
SvaraCitera

cocodrilo:

Den här sidan säger att det finns ett mirakelmedel mot finnar som inte ger allvarliga biverkningar!

Helt ofarligt men inget mirakelmedel. Dessutom blir det billigare om du går till hälsokostafären och köper B50 som innehåller hela dagsbehovet av samtliga B-vitaminer. B-vitaminerna samverkar så det är meningslöst att ta överskott på bara en av dom.
Vill du så kan du käka en hel burk om dagen utan att ta skada.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marvin:

dagsbehovet

Jo men man lär behöva mer än dagsbehovet för att förändra huden? Jag ska testa, det skadar ju inte som sagt 🙂


   
SvaraCitera

Jag käkar sånna. De fungerar verkligen. Jag har haft problem sedan i sjuan och testat typ allt, men de här har verkligen förbättrar allt. Det är lite dyrt men jag tycker att det är värt det. Köp inte pulvret bara, det är fan helt jävla oätligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min brorsa använder såna "clearly gone" han hade svåra acne problem nu har han använt kapslarna i ca 2 mån och han har verkligen slätare, mattare hy och han får inga variga bölder längre. så jag tror verkligen att det funkar bra[smile]


   
SvaraCitera

Jag vet inte, jag har inga finnar [zzz]


   
SvaraCitera