Aviseringar
Rensa alla

NÅN SOM VET??


Det går alltid att hitta nåt, jag jobbade i en leksaksaffär när jag var 14 [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

du kan ta skitjobb (som ingen vuxen vill ha) typ rengöra industripannor (min kompis har det), han tjänar 120kr/h, men står i ett meter djupt lager sot/tjära, och rengör.

120 kr i timmen e ju ganska bra ändå.. var får man tag på ett sånt jobb, vart tar man kontakt? måste man vara 18 för de dära jobbet?


   
SvaraCitera

afg93:

120 kr i timmen e ju ganska bra ändå.. var får man tag på ett sånt jobb, vart tar man kontakt? måste man vara 18 för de dära jobbet?

kontakter, nej.

Fråga på en sotarfirma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill också ha jobb! Ge mig? [crazy] Nej men jag är 17 år och känner att det är dags att tjäna lite pengar på helger och eftermiddagar detta skolår. Finns typ inget. Alla vill att man ska vara 18 år och när man väl är det så vill de att man ska ha arbetat förut. Suck!


   
SvaraCitera

Jag står upp för dig om du är öppen för förslag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Posten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har iofs praoat på apoteket och det var ganska kul. Var 14 år och fick sitta i kassan själv så som de andra som arbetade extra (raggade på dom också haha;)) Sen fick man ta emot leveranser och sortera medicin på det receptbelagda. Kul det med om man gillar att sortera, tillslut lärde man sig vart vissa skulle stå (tex hjärt medecin jag frågade en extra arbetare vad det var) [y]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera