Aviseringar
Rensa alla

når ej


Ämnesstartare

köpte äntligen glödlampor efter att ha levt i mörker i ett par år. problemet är att jag når ej. 

stod på en st stol och når fortfarande inte. det är en mkt skum situation. kan någon komma hit och byta de åt mig? kan be roomies men då måste jag vara social i ca 30 minuter innan och som den svennen jag är så orkar jag inte just nu.  

diskutionsämne: frivilligt.


   
Citera
Ämnesstartare

Såg du nya serien ''Trolljägarna'' igår?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jobbigt läge 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mollybolly:
Såg du nya serien ''Trolljägarna'' igår?

jag håller på och buffrar den faktiskt. sett halva, ska se resten snart.


   
SvaraCitera

svårt att vara mellanösterflicka. psychoex försökte nå tekopparna idag. på nedersta hyllan. det gick inget vidare, men hon lyckades till slut. var rädd att hon skulle ha sönder något där ett tag.


   
SvaraCitera
Kudhos

Tar du livet till nya HÖJDER genom att strunta att byta lampa?


   
SvaraCitera

kukoxo:
köpte äntligen glödlampor efter att ha levt i mörker i ett par år. problemet är att jag når ej. 

stod på en st stol och når fortfarande inte. det är en mkt skum situation. kan någon komma hit och byta de åt mig? kan be roomies men då måste jag vara social i ca 30 minuter innan och som den svennen jag är så orkar jag inte just nu.  

diskutionsämne: frivilligt.

skaffa en liten stege.

player one:
svårt att vara mellanösterflicka. psychoex försökte nå tekopparna idag. på nedersta hyllan. det gick inget vidare, men hon lyckades till slut. var rädd att hon skulle ha sönder något där ett tag.

det gick ju galant!


   
SvaraCitera

psychoex:

det gick ju galant!

när du klättrade upp på diskbänken, ja.


   
SvaraCitera

player one:

när du klättrade upp på diskbänken, ja.

inget fel med det. 


   
SvaraCitera
time
 time

player one:

när du klättrade upp på diskbänken, ja.

psychoex:

inget fel med det. 

Psychoex, är du typ 130 centimeter lång eller råkar player ha ovanligt höga hyllor ovanför diskbänken? Rodnar


   
SvaraCitera

time:

Psychoex, är du typ 130 centimeter lång eller råkar player ha ovanligt höga hyllor ovanför diskbänken? Rodnar

inga kommentarer. 


   
SvaraCitera

är det verkligen såhär det går till när man raggar?


   
SvaraCitera

psychoex:

inget fel med det. 

nej nej, det sa jag inte. det är lite fint.

time:

Psychoex, är du typ 130 centimeter lång eller råkar player ha ovanligt höga hyllor ovanför diskbänken? Rodnar

ena är typ nästan rätt.


   
SvaraCitera
time
 time

Fantastiskt:
är det verkligen såhär det går till när man raggar?

Ptja, jag och iste blev tillsammans på mer tveksamma grunder än byte av elapparater, varför inte.


   
SvaraCitera

time:

Psychoex, är du typ 130 centimeter lång eller råkar player ha ovanligt höga hyllor ovanför diskbänken? Rodnar

kan tilläggas att jag sett henne ange sin längd i millimeter. ser mer ut då.


   
SvaraCitera