Aviseringar
Rensa alla

når ej


Kudhos

Fantastiskt:
är det verkligen såhär det går till när man raggar?

Take notes!


   
SvaraCitera
time
 time

player one: ena är typ nästan rätt.

Psycho är 150 cm lång men din bostad har drabbats av *innovativa hantverkare* kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

player one: svårt att vara mellanösterflicka.

jag gillar att du nämner ordet mellanöstern minst femtio gånger per dag på um.

Fantastiskt:
är det verkligen såhär det går till när man raggar?

vad säger du

Kudhos: Tar du livet till nya HÖJDER genom att strunta att byta lampa?

he he Cool

psychoex: skaffa en liten stege.

bor på andra våningen. skulle omöjligt orka bära upp det.


   
SvaraCitera

time:

Psycho är 150 cm lång men din bostad har drabbats av *innovativa hantverkare* kanske?

150? pff. tror du att jag är tillsammans me någon slags jätte eller?


   
SvaraCitera
b1son

ja e fan 180 m lång o når ej att byta mina glödlampor
e d inte normalt eller


   
SvaraCitera

kukoxo:

jag gillar att du nämner ordet mellanöstern minst femtio gånger per dag på um.

kritisera inte mina fetisher.


   
SvaraCitera

Jag lovar att jag är snäll och skulle aldrig göra något dumt. En enkel gärning som att byta glödlampa kan jag göra, jag är 185 eller 187cm lång (tror jag) och jag hjälper gärna till om det är i stockholm och om jag slipper åka längst ut på tåglinjen och kan komma hem en bra tid!

Fast det känns som att det kommer ta lång tid iaf som den svenne jag är som inte heller orkar så ööh ja, så är det med det.

Jag kan säga att det där med din glödlampa att nu när du har glödlampor men fan att du inte når upp 🙁


   
SvaraCitera

kukoxo: vad säger du

säger att jag är lång


   
SvaraCitera

Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
Cool

Cool 'wow'


   
SvaraCitera

kukoxo:

Cool 'wow'

pvQm1Vz.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:

pvQm1Vz.gif

: D

trevlig-snubbe: p

vad snällt av dig! jag gick ut till köket och bad en bokamrat till mig om hjälp. det är första gången jag ser mitt rum på kvällarna.

är nöjd


   
SvaraCitera

kan du inte prata med ngn av de där som äter jöämt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh hej hehe skulle du kunna hjälpa mig med min glödlampa? tack. tack för hjälpen

the end

åh minns när jag inte kunde använda en konservöppnare ordentligt och plingade på en granne (valde dörr på måfå pga var nyinflyttad) och bad om att få låna en. hade hoppats på att grannen skulle öppna burken alt ge mig en lätt konservöppnare men hn gav mig en jag redan hade och stod i dörröppningen och väntade på att jag skulle öppna dörren. pinsamhetens moder. det hela slutade med att hon öppnade den åt mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ang diskbänksklättring så äre ju rätt omöjligt att nå upp till översta hyllplanet i skåp om man ej är jättelång mvh diskbänksklättrat sedan jag var gammal nog att husera i kök ensam


   
SvaraCitera