Aviseringar
Rensa alla

National Demokraterna (Förra tråden stängdes ner innan jag kunde rycka ut)


Ämnesstartare

Kakaoxo:

men gå o lägg dig [zzz]

Pga off-topic varningar tänker jag inte bevärdiga detta med ett svar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Pga off-topic varningar tänker jag inte bevärdiga detta med ett svar.

såg ditt svar innan du tog bort det. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

såg ditt svar innan du tog bort det. [smile]

jag med [smile]

Älskar hur Arazoid först gråter ut om hur han missuppfattas som nazist bara för att han nationaldemokrat och sedan i nästa sekund i princip ejakulerar i byxorna av att Tyskarna vill se en ny führer. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

trams

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Intressant att dessa Judar i publiken gärna föreläser om förintelsen som något slags varningstema för att försvara mångkulturen men vägrar att besvara kritiken riktad mot den:

Observera dock att ND:s förre partiledare Tor Paulsson och Helena Östberg inte kommer från samma organisation, Helena är medlem i Legion Wasa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En annan intressant grej är hur man ifrågasätter vem och vad som är en "svensk".

Media basunerade ut om att den misstänkta nya lasermannen är "etnisk svensk"! Det existerar alltså en svensk folkgrupp?

​​​ http://www.info14.com/2010-11-11-nu_star_det_klart_det_existerar_etnisk​a_svens​kar.htm​l


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla länder är unika!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"The European union recognises the Maoris of New Zealand as indigenous even though the historical records show they've only been there for a thousand years. The people of Sweden, the people of Britain have been here, right where we are for fifteen thousand or seventeen thousand years. Here, we are indigenous peoples, and all indigenous peoples have the right to preserve their own culture, their own identity and to run their own land to preserve themselves and their way of doing things posterity."


   
SvaraCitera