Aviseringar
Rensa alla

nationaldemokrat a.ka sputnik_i_rymden eller vad nu kallar dig för tillfället


Ämnesstartare

sputnik_i_rymden:

Du verkar ha isntällningen om att det är "rasistiskt" att prioritera sin egen etniska grupp framför andra i Sverige, och att det skulle vara fel att inte rasblanda sig!

Isak Nygren befinner sig i Israel och hade följande att säga:

"jag känner flera koreaner här i byn, en av dem reagerade på hur européerna beblandade sig med varandra, vilket är otänkbart i Korea"

Enligt din logik så är öst asiaterna inavlade rasistiska bonnläppar som älskar och dyrkar "det kinesiska/koreanska/japanska", eller använder du olika måttstockar för olika folk helt enkelt? Du är tydligen FÖR att den vita Europén utrotas genom rasblandning?

Homogentitet och gemenskap är styrka, inte en svaghet. Vi borde satsa på att stärka vår etniska sammanhållning, lika barn leka bäst, enkelt men sant.

"Kina sjösätter hangarfartyg":

http://www.nationellidag.se/visa/default.asp?dokID=1541

Kul att du är stolt över ditt folk och står för dina åsikter. Då borde du kunna ta debatten här i forumet istället för att skicka propaganda-PM till mig, då du vet att du inte kommer kunna påverka mig ett dyft.
Ett bättre alternativ vore att sluta posta en massa dravel, det är uppenbart att inte så många här är intresserade av vad du har och komma med. Dina åsikter är verklighetsfrånvända och du för dessutom inte ut dom på ett särskilt övertygande sätt. Det bästa du kan göra för den vita rasen är nog att hålla tyst, dina inlägg visar knappast på nån intellektuell överlägsenhet.
Att du dessutom helt medvetet valt att grovt misstolka det jag skrev i mitt inlägg till behöver väl knappast påpekas


   
Citera

skönt att se att den trovärdigast källan på internet använts. nu är det visserligen nästan sant det dem skriver men det finns ju seriösare medier


   
SvaraCitera

Hasse Hustler:

Jag är kär i Hampie

Hampie:

Jag vill ha Ganon[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Satan vad jag är kåt på Hasse Hustler


   
SvaraCitera

Hasse Hustler:

Vill känna mjölken rinna längs min kropp och bli smekt av Jan Arne

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

[tard]

Han heter Jan Arne[mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Hasse Hustler:

Smeker in Jan Arnes kropp med smör och slickar upp det[blush][blush]


   
SvaraCitera

hörtatt du va kul på mträffen


   
SvaraCitera