Aviseringar
Rensa alla

Nationaldemokraterna lägger ned sin verksamhet


Ämnesstartare

Marc Abramsson meddelade idag att ND läggs ner och inte kommer att ställa upp i valet i höst.

http://www.nd.se/Artiklar/2014/april/nationaldemokraterna-lagger-ned-sin-verksamhet

Vad har ni för tankar och åsikter kring detta? Vilka av SD och SvP tror ni har störst chans att vinna NDarnas röster? Personligen hoppas jag på att så många som möjligt av NDs väljare och medlemmar nu kommer att gå till SvP.


   
Citera
Ämnesstartare

SvP kommer att dra till sig ND:s väljare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De 1100 som röstade på ND 2010 får söka sig vart de vill. De lär inte höra hemma i SD så därför välkomnar jag dem att söka sig någon annanstans. 1100 personer gör ändå ingen skillnad. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Minst 50% kommer gå till SD.

Jag garanterar det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BraParty Bara SvP kvar att försvinna sen så är jag nöjdTumme upp

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:
BraParty Bara SvP kvar att försvinna sen så är jag nöjdTumme upp

Hjärta

Det är väl bättre om dom är splittrade?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente: Det är väl bättre om dom är splittrade?

Ännu bättre om dom är helt oexisterande.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Bara SvP kvar att försvinna sen så är jag nöjdTumme upp

Hjärta

Kommer aldrig att hända Glad SvP går stadigt framåt till skillnad från ND som var ett sjunkande skepp sen valet 2010.


   
SvaraCitera

Vad var skillnaden mellan svp och nd?

Vet inte mycket om nd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Warren: Kommer aldrig att hända

Hoppas att du är medveten om att enda sättet SvP någonsin skulle kunna få mer makt än över pålägget på sina smörgåsar är genom våld, och sådant våld eller försök till det slås bara ner av minst tiofaldigt våld tillbaka.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Hoppas att du är medveten om att enda sättet SvP någonsin skulle kunna få mer makt än över pålägget på sina smörgåsar är genom våld, och sådant våld eller försök till det slås bara ner av minst tiofaldigt våld tillbaka.

Så det var bara därför vi blev invalda i Grästorps kommun förra valet samt sitter redan i ett antal kommuner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Warren: Så det var bara därför vi blev invalda i Grästorps kommun förra valet samt sitter redan i ett antal kommuner?

Och gör vadå? Mer än bara sitter alltsåSover

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Och gör vadå? Mer än bara sitter alltsåSover

Hjärta

Det är ett tecken på att svenskarna vet vilket parti som företräder dem och endast dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Warren: Det är ett tecken på att svenskarna vet vilket parti som företräder dem och endast dem.

Nej, det är ett tecken på att trots att ni blir valda så har ni ändå inget inflytande över något. Och kommer heller aldrig att ha. Någonsin. För att folk vet bättre.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker egentligen ingenting. ND var ett parti i överflöd och som man sa, inte tillräckligt nischade för att kunna konkurrera med SD som man hade utsett till huvudmotståndare. Som ett mellanting av SD, SvP och dess föregångare hade man svårt att utmärka sig och levde mycket på gamla medlemmar före utbrytningen från sverigedemokraterna. De behövs inte längre, de kan vila med gott samvete.


   
SvaraCitera