Aviseringar
Rensa alla

Nationaldemokraterna lanserar valhemsida


Ämnesstartare

:

Alla som tror för hårt på något ser creepy ut.

Jaha. Får jag ställa en fråga? Känner ni förtroende och trygghet mot Moderaterna när en av deras riksdagskandidater är en radikal islamist vid namn Abdirisak Waberi, som för övrigt tror "för hårt" på sin lilla ideologi och ser ut så här:

Image

:

Ett öppet land där folk slutat döma folk baserat på något så trivialt som geografi.

Tanken är fin, men tror du själv på att vi lever i ett sånt land?


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Arazoid:

Får jag ställa en fråga?

Absotifly good sir.

Arazoid:

Tanken är fin, men tror du själv på att vi lever i ett sånt land?

Nej absolut inte. Just nu är det som en stor sandlåda, där alla är mer upptagna med att riva andras slott än att bygga sitt eget.

Arazoid:

Känner ni förtroende och trygghet mot Moderaterna när en av deras riksdagskandidater är en radikal islamist vid namn Abdirisak Waberi, som för övrigt tror "för hårt" på sin lilla ideologi och ser ut så här:

Jag litar inte på demokrater punkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

Nej absolut inte. Just nu är det som en stor sandlåda, där alla är mer upptagna med att riva andras slott än att bygga sitt eget.

Och det finns inget som pekar på att det lär avta, snarare tvärtom. Det är nu dags för svenskarna att stå upp för sig själva!


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Arazoid:

Och det finns inget som pekar på att det lär avta, snarare tvärtom. Det är nu dags för svenskarna att stå upp för sig själva!

Det är snarare dags att alla börjar bygga på samma torn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

Det är snarare dags att alla börjar bygga på samma torn?

Rosengård bygger sin egen torn redan, de behöver inte AFA.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Arazoid:

Rosengård bygger sin egen torn redan, de behöver inte AFA.

Vad har en bunt överklassungdomar med romantiska vänsterdrömmar med allt att göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

Vad har en bunt överklassungdomar med romantiska vänsterdrömmar med allt att göra?

Du har missat poängen. I stadsdelar som Rosengård råder andra lagar än de svenska! Kom inte och säg att det inte har något med kultur att göra. Vilkas identitet är det som vi stärker här i Sverige?


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Arazoid:

Du har missat poängen. I stadsdelar som Rosengård råder andra lagar än de svenska! Kom inte och säg att det inte har något med kultur att göra.

Bra, jag är speciellt glad i den svenska som verkar ha skrivits av konservativa kristna. Hellre mångkultur än jantelag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

Bra, jag är speciellt glad i den svenska som verkar ha skrivits av konservativa kristna. Hellre mångkultur än jantelag.

Sen är det inte ens mångkultur längre, utan en kraftigt framtonad arab-muslimsk kultur. Något för Svensson? Dessa är farliga samhällsklyftor och kan bara sluta illa.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Arazoid:

Sen är det inte ens mångkultur längre, utan en kraftigt framtonad arab-muslimsk kultur.

Och araber är väldigt trevliga överlag. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns inget så som "muslimsk kultur". Islam sträcker sig över flera olika världsdelar, flera olika folkgrupper, med olika kultur, så det finns ingen gemensam kultur för muslimer.

Ni national"demokrater" är ett skämt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Finns inget så som "muslimsk kultur". Islam sträcker sig över flera olika världsdelar, flera olika folkgrupper, med olika kultur, så det finns ingen gemensam kultur för muslimer.

Ni national"demokrater" är ett skämt.

Etnisk rensning förekommer i länder såsom Iran, Sudan och Indiska och Pakistanska gränsområdet Kashmir m.f.

Vidrigt! Blir muslimerna i majoritet så blir det folkmord och inbördeskrig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Etnisk rensning förekommer i länder såsom Iran och Indiska och Pakistanska gränsområdet Kashmir.

Öh, jaha? Vad vill du ha sagt?

Ungefär lika relevant som att jag skulle komma med att USA krigar som de känner för över hela världen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Öh, jaha? Vad vill du ha sagt?

Ungefär lika relevant som att jag skulle komma med att USA krigar som de känner för över hela världen.

"Nazismen" tar sig en annan form helt enkelt, i det här fallet att araberna vill rensa ut andra raserna för att bevara sin egen, detta genom bland annat att ta de andra rasgruppernas fruar från dem och skaffa barn med dem.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Arazoid:

"Nazismen" tar sig en annan form helt enkelt, i det här fallet att araberna vill rensa ut andra raserna för att bevara sin egen, detta genom bland annat att ta de andra rasgruppernas fruar från dem och skaffa barn med dem.

Så det finns ingen mellanraslig kärlek? Allt är bara en konspiration?


   
SvaraCitera