Aviseringar
Rensa alla

Nationalkonservativa Förbundet söker medlemmar!


Ämnesstartare

Innan jag börjar så vill jag bara be alla som inte gillar detta, snälla skriv ingenting. Jag kommer inte svara på inlägg här, utan bara läsa och svara från min mail och skype.

Jag kommer fatta mig kort, så om det inte ser genomtänkt ut så ber jag hemskt mycket om ursäkt.

Hej alla!
NKF är ett Nationalistförbund olikt alla andra.
De andra grundar sig på en illusion om att förändra Sverige genom att slå ner så många utlänningar som möjligt, uttala sig med hat osv.
Vi tror inte på det, vi ser sanningen och accepterar den. Men vi vill förändra den på ett modernare och mer... "civilicerat" vis.

Vi söker medlemmar som utan problem kan ta sig till Stockholm och dess närliggande städer när det är möten som man måste delta i. Det är 100% säkert att gå in i förbundet, och ur förbundet. En mycket liten medlemsavgift krävs, möjligheter att köpa pins, flaggor, badges m.m
Svensk ska man vara, självfallet
Låt mig då definiera Svensk innan det blir frågor om det.
Enkelt, en person med Svenskt ursprung, INTE en person med Svenskt medborgarskap.

Lite kort om vad vi vill.

Vi vill kämpa för svenskarnas rättigheter i samhället och för de orättvisor som vi utsätts för. Ge oss de fördelar som blivit fråntagna oss.
Ge oss våran rätt att uttrycka oss utan att få stämpeln "Nazister". För det är fördomar om något, vi anklagas för att ha fördomar i vanliga fall.
Ett hårdare kontrollerat Sverige för att alla ska kunna leva i harmoni och fred.

Den fruktade svensken har blivit sen ett antal år tillbaka - sedd som fegisar som inte kan hugga tillbaka när vi blir hotade. Men det är slut med det, blir vi hotade så måste vi självfallet ha rätt att försvara oss.

Ställ frågor till NKF, gå med om du vill det!

Kontakta mig på:
Borttaget

Tack!


   
Citera

Kontaktannons.

Nationalkonservatism...


   
SvaraCitera

Dra åt helvete.Image


   
SvaraCitera

VoiceOfTruth:

Enkelt, en person med Svenskt ursprung

Hahahahahaha


   
SvaraCitera

Reklam och kontaktannons på samma gång.

Vidrig, äcklig reklam.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera