Aviseringar
Rensa alla

Nationella prov i Engelska - År 09 - Skrifliga.


Ämnesstartare

Nu är det så att jag ska ha NP - Eng, det skriftliga. Alltså det prov då man får ett fåtal alternativ och sen ska skriva en berättelse utöver det ämnet.

Någon som haft dessa NP ännu? (09) och kan berätta vilka ämnen det var?[ops]


   
Citera
Ämnesetiketter

Hm jo.. [cute]

Man kunde välja mellan att skriva om andra en sak som har hänt i världen och påverkat väldigt mycket , eller så kan man skriva om framtiden, typ vad man själv kommer att göra dom senaste åren, gymnasium osv. Men mitt minne är lite svagt angående det här tyvärr. Men lycka till! [y][cheers]


   
SvaraCitera

berfin:

Man kunde välja mellan att skriva om andra en sak som har hänt i världen och påverkat väldigt mycket

kizim nasil biliyon bunlari nezaman yaptin bu sinavi?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ett ämne handlade om frihet:pppp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tygskor:

Någon som haft dessa NP ännu? (09) och kan berätta vilka ämnen det var?[ops]

För det första hade det underlättat ifall du skrev om vilken engelska kurs det rör sig om. Det finns nationella prov i alla.

För det andra är meningen med ett nationellt prov att alla i hela nationen (riket) får provet samtidigt. Ifall någon av någon anledning inte kan infinna sig vid det första provtillfället, kommer ett andra försöks provtillfälle som också är regionalt och dessutom är ett annat än det första.

Vad du ber om är helt enkelt något omöjligt.


   
SvaraCitera

berfin:

Man kunde välja mellan att skriva om andra en sak som har hänt i världen och påverkat väldigt mycket , eller så kan man skriva om framtiden, typ vad man själv kommer att göra dom senaste åren, gymnasium osv. Men mitt minne är lite svagt angående det här tyvärr. Men lycka till!

Så du påstår att du har redan haft Eng A nationella 09? Eller så pratar du om förra årets, för att dem ändrar ju tema varje år...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera