Aviseringar
Rensa alla

Nationella prov


Ämnesstartare

Imorrn. Svenska. Nu ska jag sova. [zzz][zzz][zzz][zzz][zzz]

SVD = HAT. Jävla svd bud trampade i trappen klockan 04:00 idag, väckte mig så att jag inte kunde somna om. ARGH JAG ÄR TRÖTT. [mad]


   
Citera

Svenska är ju en biff, det är matematiken man skall oroa sig för.
Fick iofs MVG på't, likaså engelskan.
Fittsvenskan som failar.
Fittor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Svenska är ju en biff, det är matematiken man skall oroa sig för.
Fick iofs MVG på't, likaså engelskan.
Fittsvenskan som failar.
Fittor.

Jag har vanligtvis mvg i svenska (MAGIC [bigcheers] ) så ja, jag oroar mig mer för matten. Men jag är så otroligt trött att jag kommer somna på provet och bara kunna lämna in dregel ( jag dreglar när jag sover, eller egentligen hela tiden utom när jag äter ).


   
SvaraCitera

Svenskan var ju aslätt i nationella, MVG! [party]


   
SvaraCitera

Nickynamo:

jag dreglar när jag sover, eller egentligen hela tiden utom när jag äter ).

xD<3


   
SvaraCitera

Nickynamo:

Jag har vanligtvis mvg i svenska (MAGIC ) så ja, jag oroar mig mer för matten. Men jag är så otroligt trött att jag kommer somna på provet och bara kunna lämna in dregel ( jag dreglar när jag sover, eller egentligen hela tiden utom när jag äter ).

Jävlarna skriver matte-proven så jädra onödigt också. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HurricaneBernt:

xD<3

IS TRU! Sen så spiller jag otroligt mycket. Och tappar saker. Så jag måste dricka ur plastmuggar/plastflaskor/plastglas.... så det inte går sönder. Jag är så fail. [cute][rolleyes]

mopsen:

Jävlarna skriver matte-proven så jädra onödigt också. [rolleyes]

Alla prov är ALLTID skumt formulerade. Jag brukar bara le och se glad ut och hoppas att läraren blir rädd och ger mig G. [bigcheers]


   
SvaraCitera

Nickynamo:

IS TRU! Sen så spiller jag otroligt mycket. Och tappar saker. Så jag måste dricka ur plastmuggar/plastflaskor/plastglas.... så det inte går sönder. Jag är så fail.

Dude, jag slår alltid sönder glas och sånt. En gång tappade jag en lampa i golvet så de blev splitter överallt, och inte nog med det så TRAMPAR jag i det med så att jag bloder ner hela golvet.


   
SvaraCitera

Nickynamo:

Alla prov är ALLTID skumt formulerade. Jag brukar bara le och se glad ut och hoppas att läraren blir rädd och ger mig G.

Ofta, jag satsar alltid på MVG :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HurricaneBernt:

Dude, jag slår alltid sönder glas och sånt. En gång tappade jag en lampa i golvet så de blev splitter överallt, och inte nog med det så TRAMPAR jag i det med så att jag bloder ner hela golvet.

XD [bigcheers]
När jag var liten så hade vi glaskulor i julgranen, och dom vackraste, äldsta, och mest värdefulla kulorna hade jag sönder några stycken VARJE JUL i flera års tid. Nu har vi typ EN kvar. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Ofta, jag satsar alltid på MVG :/

Om jag gjorde det så skulle jag bara bli besviken. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nickynamo:

HEJ! 😀 (Du röstade på detta alternativ)

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jucka:

😀

[bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers]


   
SvaraCitera

Nickynamo:

Om jag gjorde det så skulle jag bara bli besviken.

Aim for the sky, man.


   
SvaraCitera

Nickynamo:

Dö.DÖDÖDÖDÖDÖDÖ!! (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera