Aviseringar
Rensa alla

Nationer i Uppsala


xsaosinx:

i Uppsala

Vem ska stämpla mina remsor/biljetter i tunnelbanan nu då? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis! Bo hemma också ^^?


   
SvaraCitera

http://www.nationsguiden.se/ här finns länkar till alla nationers hemsidor och lite annat smått och gott
v-dala är nog bäst för vanliga dödliga tror jag men du är från stokholm förresten? bor du i sörmland? så ska du vara med i snerikes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga Exner? Han är väl djupt engagerad från vad jag förstått!

Exner:

Hatt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Well hai, welcam to da club. I'll see you there! (Inte jurist, men Uppsala)

Tjullulu! Då ses vi här då säkert.

Macktorsken:

Vem ska stämpla mina remsor/biljetter i tunnelbanan nu då? [sad]

Inte vet jag, men inte jag i alla fall. :sss

köttfärssås:

Grattis! Bo hemma också ^^?

Yes, tills jag hittar eget boende i alla fall. [party]

qazedctgb:

v-dala är nog bäst för vanliga dödliga tror jag men du är från stokholm förresten? bor du i sörmland? så ska du vara med i snerikes.

Är ifrån Uppsala.

Buddah:

Fråga Exner? Han är väl djupt engagerad från vad jag förstått!

Ska fråga honom när han hittar till denna tråd!


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Inte vet jag, men inte jag i alla fall. :sss

Men jag gillade dig så. Det var något speciellt över dig.


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Tjullulu! Då ses vi här då säkert.

Fo shizzle.


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Är ifrån Uppsala.

Vart i Uppsala bor du btw?
Ok, du kanske inte vill flasha det på forumet lol. Blev nyfiken för jag tror att jag känner igen typ alla områden [cool] för jag sökt runt som en apa efter lägenhet haha.


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Tja tja. Fick nyligen reda på att jag är antagen till juristlinjen i Uppsala

Coolish :D. Då blir du en av de UM:arna som bor där :D.. fast du bor redan där.. men.. ändå

xsaosinx:

Ska fråga honom när han hittar till denna tråd!

Exner:

Kom, vi behöver din visdom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis!

Tycker generellt nationer är ganska trista, men beror nog mycket på vilken typ av människa man är. Men det är mycket alkoholkultur. Vet ej nåt om Uppsalas nationer, men i Lund är det väldigt olika vilken nation du är på och finns subkulturer kring varje.


   
SvaraCitera
time
 time

Grattiiiiis! Längtar också till uppsalalivet nu, så jag kan hänga med alla UM-studenter där. [sad]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Grattiiiiis! Längtar också till uppsalalivet nu, så jag kan hänga med alla UM-studenter där. [sad]

Det låter så konstigt. Vi växer tillsammans, nu är vi UM-universitetsstudenter.


   
SvaraCitera
time
 time

honolulu:

Vi växer tillsammans, nu är vi UM-universitetsstudenter.

Jag tycker det låter fint. Men sen är UM verkligen så, som en enda stor familj. Och vi tycker inte om inavlade kusiner (troll) eller nykomlingar (man kan inte föra vidare roliga diskussioner med spädbarn).


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Jag tycker det låter fint. Men sen är UM verkligen så, som en enda stor familj. Och vi tycker inte om inavlade kusiner (troll) eller nykomlingar (man kan inte föra vidare roliga diskussioner med spädbarn).

Haha <3 Jag vet. Men hela UM ÄR inavel, kusinerna är fucked up, men den riktiga familjen inavlar sig hela tiden. Och inte bara med en eller två, alla har lixom haft något med alla.


   
SvaraCitera
time
 time

honolulu:

Men hela UM ÄR inavel

Du har rätt, det var en mycket bättre metafor: vi är alla inavlare och inavlade, alltså vill vi inte ha in nytt, fräscht blod i omloppet. Aha! Vi är sanningen på spåren.


   
SvaraCitera