Aviseringar
Rensa alla

Nått på G! Men nu då?


Ämnesstartare

Jag och två kompisar har umgåtts med två tjejer den senaste tiden. Det började på jullovet och sen dess har vi alla träffats typ sex ggr.
Varenda gång alla vi har träffats har kvällen blvit sen och slutat först vid sex på morgonen ibland ännu senare...[wink]
Det dröjde inte länge innan jag blev mer intresserad av en av dom, mycket eftersom jag märkte att hon var den av dom två som visade störst intresse av mig.
Den senaste gången jag och mina två kompisar träffade tjejerna lyckades jag få platsen bredvid tjejen jag tycker om i soffan[bigsmile] Blev ganska närgånget (hon hade huvudet i min famn, höll i mina händer, jag grejade i hennes hår... ja ni fattar) Det hela kändes helt enkelt perfekt!
Detta hände i helg och vi har träffat varandra i skolan, dock bara en kort stund eftersom hon hade "glömt" en sak hemma hos mig från helgen som jag skulle ge hon[crazy]
De jag undrar nu är om ni tycker att jag ska sms:a hon nu under veckan bara för att visa mitt intresse, eller ska jag härda ut till helgen och se då vad som händer? (alltså att vi alla träffas igen...)
Vill verkligen inte tabba mig nu eftersom jag verkligen känner att den här kan bli nått[smile]


   
Citera

gör väl inget om du smsar


   
SvaraCitera

hmm, tycker du ska sms:a henne!


   
SvaraCitera

smsa pulver


   
SvaraCitera

köttsoppa:

Blev ganska närgånget (hon hade huvudet i min famn, höll i mina händer, jag grejade i hennes hår... ja ni fattar) Det hela kändes helt enkelt perfekt!

Det va rätt gött va? Det där med att hon hade sitt huvud i din famn, höll dina händer osv osv [smile] Själv har man aldrig ens haft en flickvän [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kladdkakan92:

Det va rätt gött va? Det där med att hon hade sitt huvud i din famn, höll dina händer osv osv Själv har man aldrig ens haft en flickvän

Det var mycket gött, tog det steg för steg.. sen satt jag där med hon och kände verkligen vilken respons jag fick[smile]
Helt seriöst så har jag heller aldrig haft en riktig flickvän, hoppas på det nu.
Därför är lite osäker hur jag ska göra..[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttsoppa:

De jag undrar nu är om ni tycker att jag ska sms:a hon nu under veckan bara för att visa mitt intresse, eller ska jag härda ut till helgen och se då vad som händer? (alltså att vi alla träffas igen...)

Skicka du ett SMS, förslagsvis något i stil med "Vad kul det var i helgen, vi måste göra om det snart...".

Lycka till!


   
SvaraCitera

absolut att du ska skicka ett sms till henne. skriv att du gärna vill träffa henne själv och vill lära känna henne bättre. det funkar alltid. [smile]


   
SvaraCitera
Gifted

Näh. Sms är för mesar. Hoppa fram ur en buske när hon inte är beredd. Helst naken.


   
SvaraCitera

Gifted:

Näh. Sms är för mesar. Hoppa fram ur en buske när hon inte är beredd. Helst naken.

hahaha klockrent! [bigsmile] jag hade lätt fallit för dig om du hade gjort så för mig [blush]


   
SvaraCitera

köttsoppa:

Den senaste gången jag och mina två kompisar träffade tjejerna lyckades jag få platsen bredvid tjejen jag tycker om i soffan[bigsmile] Blev ganska närgånget (hon hade huvudet i min famn, höll i mina händer, jag grejade i hennes hår... ja ni fattar) Det hela kändes helt enkelt perfekt!

Haha känner igen det där, det var goda tider då man hade de där kvällarna, njut av tillvaron. Har många goda minnen från sånna där kvällar och lycka till med bruden [wink]


   
SvaraCitera
Gifted

Zoxe:

jag hade lätt fallit för dig om du hade gjort så för mig

såklart [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Observator:

Skicka du ett SMS, förslagsvis något i stil med "Vad kul det var i helgen, vi måste göra om det snart...".

Bra tips! Det känns som lite konstigt eller vad man nu ska säga om man bara frågar "tja, vad händer" som man ofta gör annars[crazy]

Gifted:

Näh. Sms är för mesar. Hoppa fram ur en buske när hon inte är beredd. Helst naken.

Inte riktigt min stil men..[crazy]

Zoxe:

absolut att du ska skicka ett sms till henne. skriv att du gärna vill träffa henne själv och vill lära känna henne bättre. det funkar alltid.

Ja det funkar också, men vet inte om jag fråga det just nu, men snart[wink]
Btw tack för alla tips! men fortsätt komma med fler[bigsmile]


   
SvaraCitera

[bigsmile]
VÄNTA TILL HELGEN HEHE


   
SvaraCitera

Gifted:

Näh. Sms är för mesar. Hoppa fram ur en buske när hon inte är beredd. Helst naken.

[y]


   
SvaraCitera