Aviseringar
Rensa alla

Natten efter festen 😉


Ämnesstartare

Detta är min första sex novell och den är sann detta har hänt mig på riktigt för ca 1 år sen [wink]

Jag fortsatte att dricka min öl som jag igentligen inte tyckte var så god, fast jag visste att jag var tvungen att dricka ölen för att bli full. Kvällen gick och vi drack mer och mer allihopa. Vi alla var fulla och nu gick Pontus hem, precis när jag skulle ta Pontus i handen och säga hejdå hårde jag något "ulkande" ljud från toaletten. Det var Simon som låg och spydde, jag gick in och klappade honom på axlen och sa bra "jobbat... bra jobbat" och gick sedan in till vardagsrummet igen och där i soffan satt William och brevid i fortöljen satt Tim. Jag och Wille hade bestämt med Tim att vi skulle sova över hos honom tidigare på kvällen. När nästan alla hade gått var vi svin fulla och trötta som fan och vi började ta på oss skorna och säga hejdå till dom som var kvar och till Sandra såklart eftersom de var hon som hade festen. Vi stängde ytterdörren och famlade ut på uppfarten och började sakta gå hem till Tim.

Jag började känna mig lite kåt när vi var påväg hem och de som ingen visste var att jag var bi sexuell och jag tände lite på Wille. Jag visste att Wille inte var gay eller bi i alla fall. Vi började närma oss gatan som Tim bodde på och svängde av in på den gatan och där hade vi de, Tims hus framför oss. Tim tog upp sina hus nycklar och låste upp dörren och vi gick in så försiktigt vi kunde för att inte väcka hans föräldrar.Vi tog av oss skorna och smög upp för trappan och till vänster var Tims rum och till höger var Antons rum. Anton var Tims lillebror och han var bara 13år och vi var 15, honom var de ingen risk att vi väckte för han var ändå hos en kompis och lanade cs. Tim gick in på sitt rum och tände ljuset, sen sa han att vi kunde vänta på Antons rum medans han tog fram madrasser och täcke till oss. Jag och Wille gick in på Antons rum och satte oss i sängen, sen la vi oss ner på bredden i sängen så att ben väcket var vid sängkanten. Då kom det, jag blev svin kåt och började få stånd. Jag ville bara ta på Willes kuk när han låg där precis brevid mig i sängen. Jag tänkte att han inte skulle bry sig för att han var så full.

Jag började närma mig med min hand och kom allt närmre hans byx linning. Sen stoppade jag sakta ner fickertopparna mellan hans kalsonger och mage, sedan stoppade jag ner den lite längre. Jag kände direkt att han inte var helt nyrakad utan han hade lite fjun hår, jag tänkte inte mera på de utan började klämma mjukt på hans kuk och då tog han sin hand och tryckte ner i mina kalsonger också. Jag kände hur hans kuk började växa och få stånd som min redan hade och jag började sakta men säkert att runka av honom i kalsongerna. Det var trång eftersom att hans byxor inte var uppknäppta men de gick bra ändå. Jag blev väldigt förvånad att han gjorde så för jag visste att han inte var gay eller bi. Men när vi låg där och hade handen i varandras kalsonger så låg vi där bara och det var precis som vi inte brydde oss om Tim skulle komma in och se oss, vi låg fär ungefär tio minuter och tog och runkade varandras kukar sen så tog han upp sin hand ur mina kalsonger och sen drog han upp min hand också, fast han sa inget till mig.

Han sa att han var skit trött och ville sova. Vi reste oss och gick in på Tims rum igen, Tim hade redan lagt sig i sin säng och nästa somnat. Vi, jag och Wille tog av oss kläderna och la oss ner på en dubbel madrass som Tim blåst upp till oss. Där låg vi en bi sexuell kille med sin heterosexuella kompis i kalsonger och halvstånd, jag ville bara suga av honom och runka av honom mera men sen somnade vi. Dagen efter vaknade vi med huvudvärk och bakfulla var vi. Vi gick upp från madrassen med morgonstånd och tog på oss kläder. Sen hörde vi att Tims mamma ropade "kom ner! Vi har grillat korv" och vi gick ner för att käka frukost klockan 1 på eftermiddagen, vilket då var korv med bröd och cola. Wille och jag pratade inte om de som hände och vi var lika bra vänner nu som innan.

haha ja de var den [tard][wink]


   
Citera

är det din första av sex noveller el va????????????

ps orkar ej läsa kmr ej orka 5 delar till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

är det din första av sex noveller el va????????????

Ja det är min första sex novell 😛

Blivande_japan:

ps orkar ej läsa kmr ej orka 5 delar till

kommer inte fler delar detta va hela [smile]


   
SvaraCitera

simon_94:

Ja det är min första sex novell 😛

simon_94:

kommer inte fler delar detta va hela

asså fattar ingenting[shake][shake][shake] de skriver att d ska va sex novell(er..?) å så skriver du att de inte ska bli fler[shake][shake][shake]

knnr mig helt tappad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

asså fattar ingenting de skriver att d ska va sex novell(er..?) å så skriver du att de inte ska bli fler

knnr mig helt tappad

De jag menar är att detta är den första sex novellen som jag skrivit [crazy]


   
SvaraCitera

simon_94:

De jag menar är att detta är den första sex novellen som jag skrivit

ja? alltså de ska komma 5 delar till?


   
SvaraCitera

simon_94:

Jag kände direkt att han inte var helt nyrakad utan han hade lite fjun hår, jag tänkte inte mera på de utan började klämma mjukt på hans kuk

simon_94:

Vi gick upp från madrassen med morgonstånd

Bästa delarna. [love]


   
SvaraCitera

Måste dock säga, jag blev inte kåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

ja? alltså de ska komma 5 delar till?

Nej! jag ska inte skriva mera detta är den första och sista [smile]

stereo total:

Bästa delarna.

Okej gött!

stereo total:

Måste dock säga, jag blev inte kåt.

Okej bättre lycka nästa gång [wink]


   
SvaraCitera

simon_94:

Nej! jag ska inte skriva mera detta är den första och sista

vrf skriver du då att det är 6 st? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

vrf skriver du då att det är 6 st?

Jag skrev inte att de var sex noveller utan att de var en sex-novell alltså sex? kolla i vilken kategori tråden är i[y]


   
SvaraCitera

simon_94:

Jag skrev inte att de var sex noveller utan att de var en sex-novell alltså sex? kolla i vilken kategori tråden är i

JAHA en sexnovell???
ahmen då förstår jag


   
SvaraCitera

simon_94:

kolla i vilken kategori tråden är i

en sexnovell i sex delar eller vad? [shake]

Blivande_japan:

vrf skriver du då att det är 6 st?

Det är ju 6 delar ditt tard [mad]

När kommer de andra delarna förresten, blev lite oroad när den inte ens slutade med en cliff-hanger. Är det sex fristående delar i en sexnovell eller?


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Det är ju 6 delar ditt tard

limpjävel

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså vad är de ni inte fattar inte sex som i nummer 6 utan sex knulla? samlag? fattar ni? en vanlig novell som innehåller lite sex = sexnovell .


   
SvaraCitera