Aviseringar
Rensa alla

nattliv och häng i Barceloona


ohjens
Ämnesstartare

hey ho! jag och två vänner ska till Barcelona i två veckor nu på måndag. Ingen av oss har varit där innan, så vi behöver tipstipstips från någon som varit där eller som känner till staden. Mysiga ställen att hänga på/klubbar/pubar/second hand affärer?


   
Citera

Denna kvinnan hjälper er gärna:


   
SvaraCitera

Google Maps.


   
SvaraCitera
Hugos

Hej. Jag har lägenhet i barcelona och är där nästan varje helg med mina polare eller ensam. Om ni skall ut till klubbarna så rekomenderar jag att först "värma upp" på dom mindre klubbarna längst med hamnen, och sedan vandra över till opium och de lite seriösare klubbarna. Sen om ni orkar åka en timme med pendeltåg eller ta en taxi för ca 80 euro så åk till sitges, och gå på latlantida, helt underbar klubb. akta er för ficktjuvar på ramblan och sådant. Juste, finns ett helt fantastisk litet kycklingställe ungefär vid ramblan som heter pollo rico, kostar ungefär 5 euro där, bästa kycklingen jag smakat också. Hoppas ni får två underbara veckor nu, peace 🙂


   
SvaraCitera
time
 time

Mawns:

Jag vet allt om Barcelonas uteliv liksom


   
SvaraCitera
ohjens
Ämnesstartare

Hugos:

Jag har lägenhet i barcelona och är där nästan varje helg med mina polare eller ensam

shit. Låter grymt! Var har du fått tag på den lägenheten?;p tack för tipsen!


   
SvaraCitera

vill dit väldigt mycket [sad][sad]

vore fett med primavera sound


   
SvaraCitera
ohjens
Ämnesstartare

Dräparen:

vill dit väldigt mycket
vore fett med primavera sound

åh det är en fin stad. Och att gå på festival där är nog roligare än att bara vara där! Jag rekomenderar att hyra lägenhet som boende. vi bodde för 300 kr natten. Sjukt värt med tanke på att vi då kunde laga mat hemma och hade utsikt över hela staden!:)


   
SvaraCitera
Hugos

ohjens:

shit. Låter grymt! Var har du fått tag på den lägenheten?;p tack för tipsen!

morsans kille fixade den [wink]


   
SvaraCitera

ohjens:

tipstipstips

funkar inte vanliga tips?


   
SvaraCitera
ohjens
Ämnesstartare

KingGurka:

funkar inte vanliga tips?

Na jag vet inte asså. tipstipstips är bättre! 😉


   
SvaraCitera