Aviseringar
Rensa alla

Nattöppet i Stockholm?


Ämnesstartare

Eftersom centralstationen är helt jävla idiotiskt och stänger 23.45 (typ) så måste jag +vänner hitta någonstans att vara i natt mellan 23.45-3.30. Så jag undrar nu om det finns något nattöppet café i staden eller så? Vet att Mc Donalds i Fridhemsplan är öppet dygnet runt men usch, helst inte va.

Så tell me var man kan vara.
Eller om något vet i fall heeeeela centralstationen stänger mellan 23.45-3.30 eller om någon del är öppen. Jävligt smart drag av stationen att öppna 10minuter innan de första bussarna börjar gå.

Morr.


   
Citera

Vet att det finns en del av centralstationen som är öppen dygnet runt. Eller fanns för ett år sedan, åtminstone. "Ute" vid långfärdstågen. Jag tillbringade en hel natt i ett bemannat vänterum där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Vet att det finns en del av centralstationen som är öppen dygnet runt. Eller fanns för ett år sedan, åtminstone. "Ute" vid långfärdstågen. Jag tillbringade en hel natt i ett bemannat vänterum där.

Det låter väldigt logiskt. Ska kolla upp det när jag är där. 🙂

Tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan. Ringde och kollade och finns ingen del av stationen som är öppet dygnet runt :/


   
SvaraCitera

Krogen har ju öppet till 2...


   
SvaraCitera

Taxifik?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Noboru Wataya:

Taxifik

Vart?[smile]

Marielle Hagblad:

Krogen har ju öppet till 2...

Nja, krogen är inte riktigt ett alternativ. Vi ska vidare till Berlin på morgonen och under dagen ska vi besöka slott och sådant. Alltså kommer vi inte hinna sova annat än på planet, så krog är ingen bra idé.[crazy]


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Vart?

Borde väl finnas ett par i Stockholm men jag har ingen aning om exakt var.


   
SvaraCitera

stänger den där delen där bussar går från lika tidigt?


   
SvaraCitera

finns ett fik på kungsgatan som har öppet hela matten har jag för mig


   
SvaraCitera

Finns ett Mcdonalds vid centralen som har öppet dygnet runt också.


   
SvaraCitera

7-11 kanske.. vet inte när de stänger bara [cute]


   
SvaraCitera

Cityterminalen är väl öppen dygnet runt? Eller?


   
SvaraCitera

donken vid centralen. dovas på sveavägen har öppet till 3. varje dag. det är en krog fast du vet nog det iofs:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan berätta att Mc Donalds vid centralen stänger 2.00. På Laughing duck kunde man skåda Allan Svensson, coolt. Typ. Dryg personal. Kallt ute.


   
SvaraCitera