Aviseringar
Rensa alla

Nattutlösningar


Ämnesstartare

Fan asså nattutlösningar är fan det jobbigaste som finns, förut när man var 13 klarade man typ av att inte runka på typ 6 veckor. nu när man är 16 så klarar man max en vecka. men det enklaste att undvika dessa nattutlösningar är fan att runka mera. så därför runkar jag påt som fan nu!!

tänkte bara ge mitt råd till yngre runkare, att fortsätta runka påt som fan, det är fan det bästa för att slippa nattutlösningar i min ålder!!


   
Citera
Ämnesetiketter

bajenfans93:

när man var 13 klarade man typ av att inte runka på typ 6 veckor.

Fan heller, jag har aldrig klarat mer än ett par dagar. Men en viktigare fråga, varför skulle man INTE runka typ dagligen? Det är skönt och avstressande och man sover bättre [cute]

Mer runk åt folket!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Fan heller, jag har aldrig klarat mer än ett par dagar. Men en viktigare fråga, varför skulle man INTE runka typ dagligen? Det är skönt och avstressande och man sover bättre

Mer runk åt folket!

Det är sant, därför runkar man påt som fan nu!!!


   
SvaraCitera

boys will be boys [rolleyes][cute]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

boys will be boys

Jag glömde, flickor är för fina för att onanera..


   
SvaraCitera

AndyH:

Jag glömde, flickor är för fina för att onanera..

mjaa, nej men jag har faktiskt aldrig fått orgasm av onani. killar måste ju få orgasm varje gång för att vara nöjda verkar det som [party]


   
SvaraCitera

bajenfans93:

men det enklaste att undvika dessa nattutlösningar är fan att runka mera

eh? jag har aldrig nattutlösningar o jag runkar typ aldrig [tard]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

mjaa, nej men jag har faktiskt aldrig fått orgasm av onani.

Driver du? Stackare, lär känns din kropp för fan!

enhimmelskdrog:

killar måste ju få orgasm varje gång för att vara nöjda verkar det som

Klart, varför skulle man nöja sig med mindre?


   
SvaraCitera

Dör man om man om man klistrar igen hålet som det kommer ut ifrån?


   
SvaraCitera

asså runka regelbundet, nattliga pollutioner är ara kroppens sätt att ha fräsch och högkvalitativ speeerm 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BonkaBonk:

asså runka regelbundet, nattliga pollutioner är ara kroppens sätt att ha fräsch och högkvalitativ speeerm 😉

A ja vet men det är jävligt jobbigt att slänga kalsonger typ??? aja har inte haft nattutlösningar på ett bra tag nu a i alla fall. Det är bara att köra på varje dag nu!!! men jag tänker som fan på lumpen i framtiden, har hört lite tråkiga rykten om just det här problemet!!


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

boys will be boys


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bajenfans93:

men jag tänker som fan på lumpen i framtiden, har hört lite tråkiga rykten om just det här problemet!!

Vadåvadåvadå??????


   
SvaraCitera

vilka problem alltså...[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kaninkudde:

Vadåvadåvadå??????

va fan tror du?? att man inte kan runka på heltid i lumpen fattar du väl.
nattutlösningar jämt typ!!


   
SvaraCitera