Aviseringar
Rensa alla

Naturskön


Ämnesstartare

Plocka ögonbryn, raka sig, bort med allt hår! Sminka sig, göm den där hyn och dom där ringarna under ögonen som knappt syns eller finns egentligen.

Vem tänker egentligen på den där finnen som du råkar ha fått idag? Eller att dina ögonbryn inte är totalt perfekt symmetriska?

Är det någon annan än du som bryr sig? Om det är någon annan, hur mycket tycker du egentligen om den personen? Är det värt att bry sig om den där enstaka åsikten?

Visst minns man kommentarer man fått om sitt utseende.
Jag tycker att man borde lyssna olika mycket på dom där kommentarerna beroende på vem de kommer ifrån.

En människa som jag respekterar fruktansvärt mycket sa en gång till mig att jag var "Naturskön".

Varför försöker vi egentligen så mycket? Personligen så tycker jag att människors personlighet och godhet nästan helt och hållet bestämmer om jag tycker att de är attraktiva.
GO NATURAL! [wink]


   
Citera

[y]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Body modifications (piercing, tatuering m.m.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en del är natursköna, andra är det inte
det bara är så!!! (sen har ju alla olika smak)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är inte fel att bry sig om sitt yttre, så länge det inte styr ens liv.


   
SvaraCitera

Visst, men det är inte så kul om alla går omkring och glor och vissa kommenterar "oj! vad har du gjort på näsan?[surprised][surprised]" om man har fått en finne där, om man aldrig knappt får finnar annars.


   
SvaraCitera