Aviseringar
Rensa alla

Navelpiercing


Ämnesstartare

*StarNoStar*:

sant, men det går ju fort iaf 🙂
jag var skit nervös jag med första gången jag skulle ta hål, var bara 14 då och hade aldrig piercat mig förut. så förstår att du var nervös.

Haha jaa, men det var endå bra för jag hade funderat ett bra tag och ville verkligen. Sedan ringde jag och mamma och de hade en tid om 10min, så vi åkte in och gjorde det bara. Så skönt att slippa oroa sig i någon vecka! Sedan förvändade jag mig värsta chocksmätran så jag låg och nöp mig i armen. Också kom "smärtan" inte likt det jag förväntat mig på lång vägar 😉


   
SvaraCitera
Jeay_L

*StarNoStar*:

det gör ondare att ta hål i öronen enligt mig iaf.

Jag var 5-6 år då jag tog hål i öronen första gången, det enda jag minns var att jag hoppade till..

Var jätenervös inför naveln men det kändes ingenting! Magen är nog inte en av mina känsligaste ställen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

matildalindberg:

Haha jaa, men det var endå bra för jag hade funderat ett bra tag och ville verkligen. Sedan ringde jag och mamma och de hade en tid om 10min, så vi åkte in och gjorde det bara. Så skönt att slippa oroa sig i någon vecka!

gjorde det också direkt, det är det bästa som du säger. =)
men nu är det ju klart iaf, och det blev säkert snyggt.
själv tog piercaren min för "tätt" in på skinnet så känns som den ska gå igenom när som helst. [mad] men om man har en seriös piercare så[y]

Jeay_L:

Jag var 5-6 år då jag tog hål i öronen första gången, det enda jag minns var att jag hoppade till..

Var jätenervös inför naveln men det kändes ingenting! Magen är nog inte en av mina känsligaste ställen!

samma här, öronen är något jag är livrädd för. jag tror det beror på att dom har en sån där "pistol" det känns liksom som hon/han ska skjuta en i skallen haha.[no-no] men håller med om att magen inte är farligt alls. fast det är väl olika som sagt.


   
SvaraCitera
Jeay_L

*StarNoStar*:

samma här, öronen är något jag är livrädd för. jag tror det beror på att dom har en sån där "pistol" det känns liksom som hon/han ska skjuta en i skallen haha. men håller med om att magen inte är farligt alls. fast det är väl olika som sagt.

Jag är personligen väldigt känslig för ALLT som kommer nära ansiktet det krävs att jag litar en hel del på personen som ska vara runt ansiktet/huvudet på mig

Dock är jag väldigt kicklig på magen så jag fattar inte hur jag lyckades låta någon peta på den!

Men smärta bryr jag mig inte så mkt om, kanske beror på att jag alltid hållt på med djur så jag fått mig smällar å klösmärken och så av dom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör inte så ont. De som gör ont är när smycket sätts i för dom drar å vrider å har sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera