Aviseringar
Rensa alla

Navelpiercing!


Ämnesstartare

Jag tog min navelpiercing för 5 dagar sen. I början såg den helt normal oh så, alltså dom första dagarna. Men nu har den helt plötsligt börja klia, oh under den översta kulan så e det rött, jag vet inte om det e det som kallas rodnad. Men jag blir jätte orolig när den nu börjat klia oh göra ont när ja böjer mig. Någon som vet om det kanske är en infektion eller något liknande? borde ja kolla upp det?


   
Citera

vet inte oh så, kanske ej bra oh så


   
SvaraCitera

Om du är orolig så kolla upp det.


   
SvaraCitera

Shiie:

borde ja kolla upp det?

Gå till akuten, om du har otur kanske du måsste amputera naveln om du väntar för länge!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

vet inte oh så, kanske ej bra oh så

Jag vet inte... mamma köpte på apoteket någon koksaltlösning som ja använt nu, oh det e efter det den börjat klia, vet inte om det kan bero på det, oh att jag ska göra egen kokslatlösning istället..


   
SvaraCitera

Shiie:

Jag vet inte... mamma köpte på apoteket någon koksaltlösning som ja använt nu, oh det e efter det den börjat klia, vet inte om det kan bero på det, oh att jag ska göra egen kokslatlösning istället..

jag vet inte oh så, kanske du kan googla oh så, eller fråga piercingstudion oh så, oh.. så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Gå till akuten, om du har otur kanske du måsste amputera naveln om du väntar för länge!

Lägg av! x'D inte kul! o: ska faktiskt till läkaren på tisdag ( för en helt annan anledning! ) men funderar på att dra upp oh snacka med hon som pierca mig..


   
SvaraCitera

Shiie:

Lägg av! x'D inte kul!

skojade inte [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ag vet inte oh så, kanske du kan googla oh så, eller fråga piercingstudion oh så, oh.. så

Har googlat bilder på infektion oh sånt, men det e ju så värdelösa bilder....jag funderar på att snacka med dom, kanske e säkrast, oh inte försöka leka expert själv x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

skojade inte

Då har du just skrämt livet ur mig!


   
SvaraCitera

Lounge fact:

jag vet inte oh så, kanske du kan googla oh så, eller fråga piercingstudion oh så, oh.. så

tihihi [love][blush]


   
SvaraCitera

Shiie:

Då har du just skrämt livet ur mig!

Seriöst, googla om du inte tror mig!


   
SvaraCitera

Shiie:

Har googlat bilder på infektion oh sånt, men det e ju så värdelösa bilder....jag funderar på att snacka med dom, kanske e säkrast, oh inte försöka leka expert själv x)

ja mkt bra idé oh så

Dan_the_ironman:

tihihi [love][blush]

aaa hon märker ej [crazy]


   
SvaraCitera

Lounge fact:

aaa hon märker ej

ssssccccchhhh, det är bäst så 😉


   
SvaraCitera

Gör rent det som vanligt och avvakta. Min krånglade enhel del i början innan jag fick bukt med den.


   
SvaraCitera