Aviseringar
Rensa alla

Navelpiercing!


Du har bara haft den i 5 dagar, såklart att huden är irriterad, du har ju gjort ett hål i den och stoppat igenom ett smycke.

Tvätta med koksaltlösning 2ggr/dag och avvakta. Blir det inte bättre kan du gå tillbaka till studion och fråga piercaren.

Min krånglade inte i början men vet att flera andra som haft krångliga, det läker inte på några dagar direkt...


   
SvaraCitera

Min betedde sig också så i början. men sen så for jag till apoteket och köpte klorhexidin och lactacyl som jag tvättade med 2 ggr per dag och då slutade det göra ont efter 3 dagar eller så, rött var det i en månad ungefär och lymfa kom det i 1 och en halv vecka annars så var det inge mer. kunde byta smycke efter 2 och en halv månad


   
SvaraCitera

Äsch, min industrial började också klia efter några dagar, nu känns det ingenting.


   
SvaraCitera

Det är precis likadant med min navelpircing jag har haft min i 8 dagar men jag tror det ska vara så för mina kommpisar som tog den samtidigt har det likadant 😉


   
SvaraCitera

Jag tror det kommer bli bra men jag är jätte orolig för min kusins stöttes ut och hon är helt lila där!!! Den växte ut för 1 år sedan


   
SvaraCitera