Aviseringar
Rensa alla

navelpiercing


Ämnesstartare

Hejsan.
För ungefär 7veckor sen piercade jag naveln. Till en början läkte det bra och såg hyffsat ut, men nu de senaste två veckorna så har det bildats en utbuktnad fylld med vätska precis ovanför hålet. Jag undrar om det är normalt och hur jag på bästa sätt kan få det att försvinna och läka? Tack i förhand[smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Fortsätt rengöra den, och om den inte går bort så kan du gå till din piercare och se vad han/hon säger om det... Det är det enda tips jag kan ge dig 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaver det? Låter det som en vanlig vätskefylld blåsa i mina öron.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min näspiercing gör så nu,jag hatar den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CastlesMadeOfSand:

Fortsätt rengöra den, och om den inte går bort så kan du gå till din piercare och se vad han/hon säger om det... Det är det enda tips jag kan ge dig 😛

okej, jag får väl se om det blir ngn förändring, känner mig lite orolig över det bara xp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fortsätt tvätta det, klorhexidin är bra och finns på apoteket, annars så är det bästa så klart tvål och vatten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror det går bort efter ett tag. men du får inte sluta rengöra det, då kan det bli större och en infektion. tästa ett tag och om det blir större så kan du gå till den som piercade dig och fråga om det ska vara så..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera