Aviseringar
Rensa alla

Navelpiercing?


Ämnesstartare

Okej, jag ska pierca naveln. Men hur ont gör det egentligen? För jag vill det verkligen...men jag är väldigt orolig att det ska göra ont...[confused]


   
Citera
Ämnesetiketter

Är du orolig för hur ont det ska göra så är du kanske inte riktigt redo för att göra en piercing än. Hur gammal är du? [smile]


   
SvaraCitera

ont som fan gör det.


   
SvaraCitera

Ovärt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isawien:

Är du orolig för hur ont det ska göra så är du kanske inte riktigt redo för att göra en piercing än. Hur gammal är du?

ÖÖÖHH...snart 13 [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kyssen:

ont som fan gör det.

Gör det??


   
SvaraCitera

japp. kändes som om hela magen vändes ut och in, som om allting där inne hamnade på utsidan. höll på att svimma. men denna smärta varade ju bara i någon sekund. efteråt kändes det ingenting.

nu idag bryr jag mig inte ett dugg om den, jag ångrar mig inte. men jag är inte heller superglad över min lilla piercing. den är helt ok.

är du bara tretton tycker jag verkligen att du ska vänta, jag gjorde min när jag var 15!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, vi får väll se...


   
SvaraCitera

blond12:

ÖÖÖHH...snart 13

Tycker också att du ska vänta. Och om du inte har tillåtelse av dina föräldrar så kommer du endå inte kunna pierca dig på en studio, vilket rekommenderas.

Hur ont det gör beror på vad för nål piercaren använder, vad för teknik han/hon använder sig av, hur hög smärttröskel du har och om du spänner dig eller inte. Tycker du ska fundera lite till innan du bestämmer dig. Jag gjorde min första piercing när jag var 18!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OK, jag lyssnar på er o väntar ett tag till...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...Men hur ont skulle det göra om man bara använder en nål istället för en sån där ´pistol´


   
SvaraCitera

blond12:

Men hur ont skulle det göra om man bara använder en nål istället för en sån där ´pistol´

man använder inte en pistol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok?


   
SvaraCitera

[cool]


   
SvaraCitera

JA det gör skitont att pierca sig (piercat näsvingen, är ju ett jävla BROSK man piercar, naveln är "bara" huden). Det är i några sekunder, man hanterar det. Om man är feg som fan så struntar man i det. Hur svårt kan det vara? [wink]


   
SvaraCitera