Aviseringar
Rensa alla

Navelpiercing för högt upp?


Ämnesstartare

Min nygjorda navelpiercing sitter inte riktigt som den ska, tycker inte jag i allafall när jag granskat den noga. Staven kommer liksom inte ut "under fliken" som är i naveln, utan lite framför/ovanför (?). Tror ni den kommer hålla sig bra & att det inte är några problem ändå?

qaqaeada.JPG


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Skumt, men tror inte det spelar någon roll vad jag vet iallafall. Är inte säker dock.


   
SvaraCitera

Pegamixel:

Skumt, men tror inte det spelar någon roll vad jag vet iallafall. Är inte säker dock


   
SvaraCitera

Fråga på stället där du gjorde tog den.


   
SvaraCitera
Ssarah

Min är också över själva naveln. Lite knäppt sådär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ssarah:

Min är också över själva naveln. Lite knäppt sådär.

Jo för det känns lite knäppt, eller om det ser knäppt ut. Haha.. Känns som att den kommer börja vandra utåt i och med att den sitter ganska långt upp/ovanför navelfliken (eller vad man ska säga).


   
SvaraCitera

Gå tillbaka och fråga. Har dem gjort fel så tycker jag dom ska fixa till det.


   
SvaraCitera

Nej, den sitter inte lika bra, f;r nu sitter den under mindre skinn. Vilket g;r risken f;r att den migrerar st;rre.


   
SvaraCitera

Jag tror fortfarande att de som gjorde piercingen vet bäst.


   
SvaraCitera

Emmelipemmeli:

Jag tror fortfarande att de som gjorde piercingen vet bäst.

Är de dåliga skulle de säkert bara säga nånting i stil med "Vi har gjort rätt, trodde det var så du ville ha det"


   
SvaraCitera

Aliciaand:

Är de dåliga skulle de säkert bara säga nånting i stil med "Vi har gjort rätt, trodde det var så du ville ha det"

Tänkte mer om man undrar hur en piercing kommer "bete sig" beroende på placering.


   
SvaraCitera

nej den ser ut som min, och min är "perfekt" enligt den som piercade mej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min satt också sådär, och den migrerade[badgrin]

Men helt ärligt, så spelar det ingen roll, allt är individuellt as yall know by now...


   
SvaraCitera

den sitter fel. men det gör inget, om den inte växer ut 🙂


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera