Aviseringar
Rensa alla

Navelpiercing


Ämnesstartare

Jag är e 14 år, är 15 när jag ska ta piercingen tidigast. Jag är underviktig, smal, och har utåtnavel, inte jätte tjockt fett runt om naveln som jag hört är viktigt att man har, iaf lite fett. Men jag har inte jätte mycket men kanske tillräckligt. Det jag vill ha svar på är om min kropp kommer stöta ut piercingen, det är något jag är lite orolig över för man får en fult ärr efter. Är 15 en för ung ålder, kommer kroppen stöta ut piercingen pga att jag är för ung? Är jag för smal? Har någon erfarenheter för detta, om du har liknande mage eller känner någon som har det och har tagit navelpiercing och klarat eller inte klarat läketiden, om din piercing stöttes ut eller om det läkte bra och piercingen sitter där nu och är fin utan att ha fått några problem så vill jag helst att du skriver här! Tacksam för svar från andra med erfarenheter!


   
Citera
Ämnesetiketter

Ta en i läppen eller i näsan, det är i alla fall snyggt. Blink


   
SvaraCitera

Hur ska vi veta hur din kropp reagerar ?


   
SvaraCitera

Du är definitivt inte för ung! Jag tog min navelpiercing när jag var 15, precis som dig och det läkte fint. Dock har jag inte utåtnavel... Men bäst tips får du från en piercingstudio så gå dit och fråga, dem har mycket erfarenhet kring sådant. Sedan är det individuellt om kroppen stöter ut piercingen eller låter det läka fint. Har du hål i öronen eller annan piercing? 


   
SvaraCitera