Aviseringar
Rensa alla

naveltatuering.


smisk

Jag ska tatuera in en fjäril i pannan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

"kuk" på ryska på benet,

hahahah va synd, för då tror juh alla att du har en [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daimchoklad:

sämsta argument

hahaha javet, men folk fattar la va man menar?


   
SvaraCitera

soetnows:

för då tror juh alla att du har en

Jag har en riktig kuk också 🙂

Men jag kan ju inte visa mig på en rysk badstrand.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tänkte lite som du förut. Men har insett nu att det är jävligt idiotiskt att man inte får ha "för att det är snyggt" som anledning.
Dock är jag fortfarande emot stjärnor/tribals.

Klart att jag har lite anledning bakom mina 6 stycken, men ja...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

jävligt idiotiskt

Med tanke på att det kostar 10.000kr IFALL man skulle ångra det efter 30 år bara för att det var en "för att det är snyggt" anledning. förstår du 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soetnows:

Med tanke på att det kostar 10.000kr IFALL man skulle ångra det efter 30 år bara för att det var en "för att det är snyggt" anledning. förstår du 🙂

vadå det kostar 10k? Nu fick du det att låta som att det är ett fast pris på 10k vad du än gör 🙂

Jojo, men tror inte det är större ångerfaktor på att man gör det av snygganledningen, faktiskt. Dessutom är jag helt övertygad om att om 30 år, eller egentligen bra mycket tidigare, så kommer det gå att ta bort tatueringar fullständigt till överkomliga priser (då det är en marknad som kommer vara enormt lönsam)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klöver:

Jag ågrade min efter några månader, laserbehandling är dyrt och fruktansvärt smärtsamt, jag kommer iaf tänka till riktigt noga och inte "bara göra" mer..

Vad är det för motiv?

ont: Självklart ska man tänka efter före man tatuerar sig, men alla måste tatueringar behöver inte ha så "tunga" motiv tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Men det är lungt, ska tatuera en Phoenix fågel på mig. För när jag var liten så ramlade jag från en gunghäst och spräckte tungan, och eftersom Phoenix fåglar har tungor så ska den påminna mig om att den hemska tiden är över.

hur spräcker man en tunga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oroligtjej:

hur spräcker man en tunga?

Ingen aning, jag kommer inte ihåg det, men jag var liten och gungande på en gunghäst, ramlade framåt och landade på tungan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Ingen aning, jag kommer inte ihåg det, men jag var liten och gungande på en gunghäst, ramlade framåt och landade på tungan.

Jaha, jag trodde tungan for i flera biter
[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha! Vettig tråd![bigcheers] Här fanns det mycket att diskutera[rolleyes]


   
SvaraCitera

Haha, jag gillar soetnows, hon verkar veta vad hon snackar om! [wink]


   
SvaraCitera

Kan hålla med om att man bör tänka sig för innan man gör något.
Man förändras ungefär var tionde år, så gör man en tatuering man gillar när man är 30 kanske man hatar den när man är 40. Samma gäller folk som tatuerar in hakkors m.m. Det är fan bland det dummaste man kan göra. [shake]


   
SvaraCitera

Jag har fan hellre ett hakkors jag ångrar än en något opersonligt citat/Fjäril/delfin/"Mitt super orginella motiv som jag målat alldeles själv och är så superperfekt för att jag gjort det själv och aldrig kan ångra det".


   
SvaraCitera