Aviseringar
Rensa alla

Nazifeministerna rasar - ej tillåtet att använda ordet "män"


Ämnesstartare

De galna nazifeministerna på twitter når nya gränser. Nu får man inte länger säga ordet "män" då detta diskriminerar män som inte har penis med motiveringen "humor som är fett förtryckande leder till mord".
Inbäddad bildlänk

Skicka in hela bunten på mentalsjukhus.

Vad ska vi göra åt dessa sjuka individer? Bör feminismen en gång för alla slängas i soptunnan?


   
Citera

Två pers.


   
SvaraCitera

Så random kommentarer någonstans är värda att grunda föreställningar på av någon anledning?


   
SvaraCitera

Två semi-sekteristiska twittrare hävdar något på nätet och nu "får du inte säga man längre". Skärp dig, skaffa en vettig sysselsättning och var glad att du inte bor i en riktig fasciststat istället.


   
SvaraCitera
mynona

Margareta VI


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

ja jävlar.... finns ju inga "galnare" människor än så där...


   
SvaraCitera

"alla män har inte penisar"

Nähä vart har den tagit vägen då? ramla den ur byxan på prideparaden senast eller vaddå?

Vilka nötter alltså. Skulle lätt tygla mig till jehovas förrän jag börjar fundera på att bli en av dessa.


   
SvaraCitera

det blir väldigt lätt att såga dig ts när du formulerar dig så vinklat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi:
Så random kommentarer någonstans är värda att grunda föreställningar på av någon anledning?

Ja. Detta är vad den sekteristiska nazifeminismen som så många stödjer leder till. Tror även många på sajten stödjer sekten.


   
SvaraCitera

Weeaboo: Nähä vart har den tagit vägen då? ramla den ur byxan på prideparaden senast eller vaddå?

antar att de menar att oavsett fysiskt kön så kan man ha mentalt kön/genus, detta gör det dock inte rimligare att attackera någon på det viset för ett skämt gällande pungsvett kontra läppglans och alla som är aktiva feminister borde enligt mig "kölhala" sådana här individer, det blir otroligt lätt för människor som har fördomar om att feminister är verklighetsfrånvända att förstärka dessa fördomar vilket inte gynnar någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

onödigt elak:

antar att de menar att oavsett fysiskt kön så kan man ha mentalt kön/genus, detta gör det dock inte rimligare att attackera någon på det viset för ett skämt gällande pungsvett kontra läppglans och alla som är aktiva feminister borde enligt mig "kölhala" sådana här individer, det blir otroligt lätt för människor som har fördomar om att feminister är verklighetsfrånvända att förstärka dessa fördomar vilket inte gynnar någon.

Det gynnar kampen mot dom galna nazifeministerna. Som syns här på forumet bla.


   
SvaraCitera

jacob97:

Ja. Detta är vad den sekteristiska nazifeminismen som så många stödjer leder till. Tror även många på sajten stödjer sekten.

När jag lite browsar igenom dina tidigare trådstarter så kan jag inte riktigt motstå att ställa frågan om du vet vad fascismen som du stöder leder till? Du vet att riktig nazism (det är det hur mycket man än vill kalla det för kulturkritik eller sunt förnuft) har ett ganska brutalt facit.


   
SvaraCitera

jacob97: Det gynnar kampen mot dom galna nazifeministerna. Som syns här på forumet bla.

nej, utan dessa "galna nazifeminister" skulle det ju inte finnas någon kamp mot de "galna nazifeministerna"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

När jag lite browsar igenom dina tidigare trådstarter så kan jag inte riktigt motstå att ställa frågan om du vet vad fascismen som du stöder leder till? Du vet att riktig nazism (det är det hur mycket man än vill kalla det för kulturkritik eller sunt förnuft) har ett ganska brutalt facit.

Jag stödjer ingen fascism.


   
SvaraCitera

jacob97: Ja. Detta är vad den sekteristiska nazifeminismen som så många stödjer leder till. Tror även många på sajten stödjer sekten.

Lika efterblivna uttalanden går att finna i alla rejält insnöade kretsar rörande vad för något de nu grottat ner sig i, sluta försöka få det till något större än vad det är


   
SvaraCitera