Aviseringar
Rensa alla

ND protesterar mot Gay Pride i Stockholm 2002


Arazoid:

Dom är det svenska folkets räddning.

Nej, svenska folkets nergång. Det är människor som du som förstör detta land.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Kan inte du komma ner på UM-träffen i Skåne? Betalar din biljett åt dig. Skulle vara kul att ses och snacka lite. [y]

Det lite lustiga är att jag faktiskt träffat på en UM:are på en festival i sommar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att de flesta redan vet att ND har korkade saker för sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Det lite lustiga är att jag faktiskt träffat på en UM:are på en festival i sommar.

Jaså? Spännande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du och dina fyrtioåtta kromosomlikar verkar helt ha missförstått vad Svenskhet är om man nu ens kan tala om en sådan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Du och dina fyrtioåtta kromosomlikar verkar helt ha missförstått vad Svenskhet är om man nu ens kan tala om en sådan.

Ett samhälle är ju starkt präglad av folket som byggde upp den! Sverige är inte Sverige utan sin unika befolkning! Samma kan sägas om de andra länderna. Egyptens forna kultur byggdes knappast upp av den stora arab befolkningen som är majoriteten i landet i dagsläget, utan av folket som var närmast besläktade med kopterna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Egyptens forna kultur byggdes knappast upp av den stora arab befolkningen som är majoriteten i landet i dagsläget, utan av folket som var närmast besläktade med kopterna.

Grunden till modern västerländsk medicin byggdes ju också upp av Européerna själva, nej wait a minute det var det visst Araberna som gjorde. Man kan inte hålla på och resonera så där för fan, men vad kan man förvänta sig av en Finne, gå och drick dig pinsamt berusad och bryt mot knivlagen nu för bövelen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

men vad kan man förvänta sig av en Finne, gå och drick dig pinsamt berusad och bryt mot knivlagen nu för bövelen.

[love]


   
SvaraCitera

Pridefestivalen är ett samhällets sattyg, men nazister är värre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ågud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns det något kopplat till realism som du faktiskt tycker om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inga barn åt bögar och flator;
Ingen parad på Stockholms gator!


   
SvaraCitera
smisk

Ärligt talat förstår jag inte ens meningen med tråden.


   
SvaraCitera