Aviseringar
Rensa alla

Nedsättande om Homo/Bisexuella


Ämnesstartare

Irrelevante:

Tror inte att det är någon idé att försöka "omvända" en sådan person, och om man nu skulle ta på sig uppgiften - hur skulle man gå till väga? Var och en är salig på sin tro.

Ord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irrelevante:

Tror inte att det är någon idé att försöka "omvända" en sådan person, och om man nu skulle ta på sig uppgiften - hur skulle man gå till väga? Var och en är salig på sin tro.

Tyvärr har du nog rätt, skulle bara vara kul att veta vad folk finner för nöje i att klanka ner på andra så mycket.


   
SvaraCitera

Hampie:

Ord.

Funkar det ordet på svenska? [surprised]


   
SvaraCitera

Vargarnas_Konung:

Känns det bra att skriva nedsättande om dessa personer?[shake]

Är du LouLou?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vargarnas_Konung:

varför?

vadå varför? jävla bög.

Vargarnas_Konung:

Känns det bra att skriva nedsättande om dessa personer?

Så nått in i helvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Men... Hur många på UM är seriöst anti-homosexuella och uttalar sig om det? Finns ju ett gäng som skämtar om det, men känns som om UM är ganska tolerant för det mesta.

Jag upplever lite samma sak, fast även tvärtom. De som säger sig vara accepterande av bögar hatar dem egentligen... [rolleyes]
Ganska tragiskt faktiskt. Hacka på människors religion istället för deras sexualitet.


   
SvaraCitera

k1337oris:

Jag upplever lite samma sak, fast även tvärtom. De som säger sig vara accepterande av bögar hatar dem egentligen... [rolleyes]

Ojdå, det har jag aldrig upplevt på UM. Kanske för att jag inte hänger så mycket i HB-forumet längre.

Vad synd om det är så. Om ens största problem är vad andra gör i sängkammaren, då har man fan för mycket fritid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

k1337oris:

Hacka på människors religion istället för deras sexualitet.

Varför måste man hacka på någon överhuvud taget? Kan inte alla bara få vara som de är? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

unik_:

omogna eller homofober...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken gay tråd. [smile]


   
SvaraCitera

Jag gillar när dom skriver nedsättande saker om bögar, det gör mig kåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

unik_:

Varför måste man hacka på någon överhuvud taget? Kan inte alla bara få vara som de är?

Inte när de hotar andras rätt till frihet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

k1337oris:

Inte när de hotar andras rätt till frihet?

Vad menar du? Hotar homosexuella din frihet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

k1337oris:

Inte när de hotar andras rätt till frihet?

Nu tror jag du vände på steken lite för mycket. Du menar väl inte att Homosexuella hotar din frihet?[surprised][shake]


   
SvaraCitera