Aviseringar
Rensa alla

nedstämd pga kille


Ämnesstartare

timeisrunningout:

Men det gäller att kunna lägga band på sig själv bara!

jo ska försöka men är så rädd att han ska såra mig genom att lämna mig. får väl börja lita på han istället..


   
SvaraCitera

ingen aning[sad]


   
SvaraCitera

lilasmet:

de som tofflar nu

så du sätter på oss för att det är skönt? [rolleyes]


   
SvaraCitera

Fernan_king:

så du sätter på oss för att det är skönt? [rolleyes]

jag är nunna


   
SvaraCitera

lilasmet:

jag är nunna

Tycker synd om dig [no-no]


   
SvaraCitera

Fernan_king:

Tycker synd om dig [no-no]

självvalt[smile]


   
SvaraCitera

lilasmet:

självvalt[smile]

Du vet inte vad du går miste om [wink][rolleyes]


   
SvaraCitera

Eh, jag har nog aldrig känt så. Tycker lite synd om alla stackars killar du råkar gilla. [smile]


   
SvaraCitera
time
 time

shithappens_:

är så rädd att han ska såra mig genom att lämna mi

Ja, men det är en smäll man får vara beredd på när man är typ under 25 och inte söker en livslång relation med radhus och barn och hela köret. Tonårsförälskelser håller oftast inte (läs: oftast. börja ej noja om detta nu) men de är underbara för det, så slösa inte bort all din tid på att noja sönder förhållandet. Du kommer ångra dig sen.

shithappens_:

får väl börja lita på han istället

Ja, brabrabra. Chill ououuuuut.


   
SvaraCitera

Fernan_king:

Du vet inte vad du går miste om [wink][rolleyes]

jo jag vet, massa meningslöstsex som ger mig ångest[smile]
tänker inte ligga förrens jag träffat någon jag är kär i. och med det sagt är jag långt ifrån oskuld nu, bara nått jag bestämt mig för


   
SvaraCitera

lilasmet:

jo jag vet, massa meningslöstsex som ger mig ångest[smile]
tänker inte ligga förrens jag träffat någon jag är kär i. och med det sagt är jag långt ifrån oskuld nu, bara nått jag bestämt mig för

haha ok [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

men de är underbara för det, så slösa inte bort all din tid på att noja sönder förhållandet.

precis klart du har rätt.. menmen får lösa det på något sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shithappens_:

En kille jag håller på med rinde inte eller skrev till mig på 2 dagar och jag började troa tt han inte gillade mig

Det är så när man är kär, förhoppningsvis fattar du själv när du överreagerar, och så får du trösta dig själv med att han visst inte hatar dig bara för att han inte hört av sig. Det är inget stort problem om man inser att man överreagerar, då kan man göra något åt det, dvs. inte förstora upp det [smile]

lilasmet:

tänker inte ligga förrens jag träffat någon jag är kär i. och med det sagt är jag långt ifrån oskuld nu, bara nått jag bestämt mig för

Så borde fan alla tjejer tänka, att ligga med helt random och värdelösa killar är under de flestas värdighet, så varför dela med sig av sin skönhet till folk som inte förtjänar det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fraulinefrontline:

Det är så när man är kär, förhoppningsvis fattar du själv när du överreagerar, och så får du trösta dig själv med att han visst inte hatar dig bara för att han inte hört av sig.

fan, jag får inte vara kär 😮 men det ligger säkert något i det du säger. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shithappens_:

fan, jag får inte vara kär

Haha, är det besvarat så är det väll inga problem? [smile]

Jag har svårt att se någon annan förklaring till att ditt beteende om det inte vore så att du var kär, eller hade känslor för personen vilket gör att du inte vill förlora denne.


   
SvaraCitera