Aviseringar
Rensa alla

Need for speed:monst wanted


Åtta

wallin94:

Och hur har det gått för dig då?

Jag är spinkig, min mor tror att jag är sjuk i huvudet, jag har inga vänner (förutom en, men vi bor inte längre i närheten av varandra), jag är arbetslös, bor med min mamma och hennes rasistiska raggarsambo i en liten incesthåla, jag läser matte på komvux för att få komma ut ur huset ibland, och min flickvän bor 583km från mig. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag är spinkig, min mor tror att jag är sjuk i huvudet, jag har inga vänner (förutom en, men vi bor inte längre i närheten av varandra), jag är arbetslös, bor med min mamma och hennes rasistiska raggarsambo i en liten incesthåla, jag läser matte på komvux för att få komma ut ur huset ibland,

fy fan,
är normal,bra föreldrar,massa vänner,delar ut tidningen ibland[crazy][blush]och det går bra i skolan[y]


   
SvaraCitera
Åtta

wallin94:

är normal,bra föreldrar,massa vänner,delar ut tidningen ibland[crazy][blush]och det går bra i skolan[y]

Och du kommer säkert att få ett skitbra jobb, snyggt hår, snabb bil och varm grill.

Livet är så förbannat orättvist. Varför kan inte vi övermänniskor någonsin få en/ett lucky break!? [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

och min flickvän bor 583km från mig.

men vilken flickvän sen [no-no]


   
SvaraCitera
Åtta

Wanking BC:

men vilken flickvän sen [no-no]

Ja jo, det är förvisso sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera