Aviseringar
Rensa alla

Need help med tjejattityd


Ämnesstartare

Jag behöver hjälp, jag håller på med en tjej som har ändrat lite sin attityd mot mig. Hon har börjat svara med lite elakare attityd, vad betyder det? Är det typ att hon känner sig säker vid mig och låter sig säga mer? Eller orkar hon bara inte med mig?


   
Citera
Ämnesstartare

Sen har jag också märkt att hon varar inte ibland på mina frågor, men skit i den där. Den värsta är att ifall vi skickar 2 snap varsin så öppnar hon nästa efter exakt 4min, sedan när jag skickar tillbaka efter 2 min för att jag väntar alltid när hon gör det där, så kan hon till och med inte öppna på 2 timmar. Det är ett typ system hos henne har jag märkt. 
Vad betyder det där och vad ska jag göra? Vill hon göra mig avundsjuk eller att jag ska typ tänka mer om henne?


   
SvaraCitera

Har en tjej som håller på exakt likadant. Jag har skrivit med många men det är första gången någon håller på så här.  (Kanske är samma tjej vi skriver med) Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte, haha. Men helt seriöst, vad ska jag göra?


   
SvaraCitera

Hur länge har hon hållt på sådär? Kan vara pms bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller på med henne i ett halvår , och hon började sådär fören vecka sen men ibland är det ty normalt, men med dem här ”pauserna” när vi skriver så har hon håller på i 3 veckor.
vad betyder pms?


   
SvaraCitera
ANT03

Bananlåda:
Hur länge har hon hållt på sådär? Kan vara pms bara

Bara för att en tjej blir lite irriterad eller har en åsikt verkar de som om alla killar tror att man har pms och de är så jävla störande att bara för att man står upp för de man tycker har man tydligen pms.


   
SvaraCitera

Menade bara att det kanske var så.

Nu blev du ju sur på mig bara för att jag hade en åsikt om något, lite ironiskt ju.
Alla killar är faktiskt inte likadana, även om jag råkade anta det den här gången betyder det inte att jag alltid tycker så. Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ANT03:

Bara för att en tjej blir lite irriterad eller har en åsikt verkar de som om alla killar tror att man har pms och de är så jävla störande att bara för att man står upp för de man tycker har man tydligen pms.

men vad fan är pms?


   
SvaraCitera

Kingerek:

men vad fan är pms?

premenstruellt syndrom


   
SvaraCitera
Donno

Kingerek:
Håller på med henne i ett halvår , och hon började sådär fören vecka sen men ibland är det ty normalt, men med dem här ”pauserna” när vi skriver så har hon håller på i 3 veckor.
vad betyder pms?

Hahhahahha... om du inte ens vet vad pms är så är du nog inte riktigt mogen för att ha tjej! Vanligast är att vi tjejer gillar lite äldre killar because reasons,,,, så du bör nog mogna till lite och göra dig beredd for this girl*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Donno:

Hahhahahha... om du inte ens vet vad pms är så är du nog inte riktigt mogen för att ha tjej! Vanligast är att vi tjejer gillar lite äldre killar because reasons,,,, så du bör nog mogna till lite och göra dig beredd for this girl*

Vänta vänta, såklart jag vet vad det är men jag visste inte vad stod förkortningen. 
Jag är mogen, mest mogen i min ort iaf, hon vet det också och det är drf hon litar på mig. Men jag undrade om det var et slags ”spel” eller nått sånt om du förstår


   
SvaraCitera
ANT03

Kingerek:

Vänta vänta, såklart jag vet vad det är men jag visste inte vad stod förkortningen. 
Jag är mogen, mest mogen i min ort iaf, hon vet det också och det är drf hon litar på mig. Men jag undrade om det var et slags ”spel” eller nått sånt om du förstår

det kan var som ett spel då man kan skriva något och svara lite senare för att du ska längta på att hon svarar och att stämningen blir mer spänd om du fattar, men de kan nog även vara att hon håller på med andra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ANT03:

det kan var som ett spel då man kan skriva något och svara lite senare för att du ska längta på att hon svarar och att stämningen blir mer spänd om du fattar, men de kan nog även vara att hon håller på med andra

Okej, men hur kan jag veta om det är en av dem här då?
vad kan jag ens skriva? Leker lite svår och att Jg bryr mig inte så mycket just nu


   
SvaraCitera
ANT03

Kingerek:

Vänta vänta, såklart jag vet vad det är men jag visste inte vad stod förkortningen. 
Jag är mogen, mest mogen i min ort iaf, hon vet det också och det är drf hon litar på mig. Men jag undrade om det var et slags ”spel” eller nått sånt om du förstår

det kan var som ett spel då man kan skriva något och svara lite senare för att du ska längta på att hon svarar och att stämningen blir mer spänd om du fattar, men de kan nog även vara att hon håller på med andra killar eller inte är säker . de är bara vad jag tro


   
SvaraCitera