Aviseringar
Rensa alla

Neger


Ämnesstartare

Nintendos BFF:

men det var nog det ljudet jag menade med wuuuuu

Aha..... de fattade ju inte jag[sad] hur som helst äre irriterande som fan!

patrick bateman:

vilket namn

som om du inte skulle vilja heta Wolter rätt hårt namn ju![cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

som om du inte skulle vilja heta Wolter rätt hårt namn ju!

haha jo jag blev faktiskt lite avis [blush] idag har vi töntiga namn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

idag har vi töntiga namn

INDEED!!(stora bokstäver för effekt)
namn som Alhen o dalkvist, kan ju bara gå och hänga sej! man borde heta Torsnäve eller liknande!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

INDEED!!(stora bokstäver för effekt)
namn som Alhen o dalkvist, kan ju bara gå och hänga sej! man borde heta Torsnäve eller liknande!

kul med någon som tycker samma [smile] jag håller med till 100 % Torsnäve låter fan manligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

jag håller med till 100 % Torsnäve låter fan manligt.

de är så manligt som de bara kan bli!
tänk dej själv liksom sitter hos tandläkaren och dom bara "Patrick(antar/låsas att de e ditt riktiga namn) Torsnäven"
alla kommer kolla o ba "woooaaaw vem är Torsnäve! du lär kunna plocka fitta som en en grizzly plockar lax FFS!!!![cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

de är så manligt som de bara kan bli!
tänk dej själv liksom sitter hos tandläkaren och dom bara "Patrick(antar/låsas att de e ditt riktiga namn) Torsnäven"
alla kommer kolla o ba "woooaaaw vem är Torsnäve! du lär kunna plocka fitta som en en grizzly plockar lax FFS!!!!

hahaha. ja det hade varit något. synd bara att man får ett sånt löjligt namn av sina föräldrar, jag ska inte göra samma misstag om jag nånsin får en unge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hahaha. ja det hade varit något. synd bara att man får ett sånt löjligt namn av sina föräldrar, jag ska inte göra samma misstag om jag nånsin får en unge.

true! men man kan ju inte ta borens efternamn skulle bara kännas fel liksom, typ som om man svek släkten eller något sånt. "du förrådde blodslinjen" hahah!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

true! men man kan ju inte ta borens efternamn skulle bara kännas fel liksom, typ som om man svek släkten eller något sånt. "du förrådde blodslinjen" hahah!

haha jo kanske. fast tveksamt om folk tar sånt så seriöst idag. och mitt efternamn kommer från min crappiga farsa, skulle hellre haft morsans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

fast tveksamt om folk tar sånt så seriöst idag.

nog få som gör. jag känner lite så dock[blush]

patrick bateman:

och mitt efternamn kommer från min crappiga farsa, skulle hellre haft morsans

men om du byter från far till mors så äre ju inte så farligt, fortfarande släkten. om man då ska va känslig om saken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

nog få som gör. jag känner lite så dock

haha jo jag med. om min unge bytar namn i framtiden lär jag bli sur även om jag själv inte gillar namnet.

YaBasta:

men om du byter från far till mors så äre ju inte så farligt, fortfarande släkten. om man då ska va känslig om saken

sant. men vågar inte byta så länge han lever


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

om min unge bytar namn i framtiden lär jag bli sur även om jag själv inte gillar namnet.

är nog som o få en kniv i ryggen lite haha!

patrick bateman:

sant. men vågar inte byta så länge han lever

kan förstå det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

är nog som o få en kniv i ryggen lite haha!

haha ja precis

YaBasta:

kan förstå det

[smile] så förhoppningsvis lägger han av snart. nej det var taskigt sagt. men han är ond


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

så förhoppningsvis lägger han av snart.

är han gammel så äre ju ba en tidsfråga[rolleyes] håller tummarna [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

är han gammel så äre ju ba en tidsfråga håller tummarna

jo han är gammal och sliten som fan. han bygger ihjäl sig med flit typ. tack [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

han bygger ihjäl sig med flit typ.

så omtänksamt [smile] haha


   
SvaraCitera