Aviseringar
Rensa alla

Negerbollar


DESSKREMMENERING!!!


   
SvaraCitera

kukoxo:

sry, för hårt påverkad sen fredagsbönen

LUGNT E UPPTAGEN ME O LÖKA UR MINA VITA ARMJÅLER ÄNDÅ


   
SvaraCitera

5757_s_122615638.jpg

Med vänlig hälsning
Rudolf


   
SvaraCitera

vad gör jag här? 🙁


   
SvaraCitera

Svennebollar? Är det ett svenskt påfund btw? 


   
SvaraCitera

Föredrar kinapuffar


   
SvaraCitera

Eller det är inget man äter va?


   
SvaraCitera

Kommer inte ihåg om det är godis eller smällare..


   
SvaraCitera

kukoxo:
inget är mer trash och tråkigt än folk som ska leka rebeller och kalla det för negerbollar

ni är så efterblivna allihopa 

Inget är mer trash och tråkigt än folk som ska vara pk och klaga på att folk kallar det negerbollar.

Varför åker du inte hem till Libanon så slipper du garanterat utsättas för våra rasistiska bakverk?


   
SvaraCitera
Yaren

Eftersom mörkhyade människor länge varit förtryckta och neger, som egentligen inte betyder något annat än svart, använts i nedsättande syfte så har jag inget emot att folk tar illa vid sig när man säger negerbollar. 


   
SvaraCitera

Jag som inte orkar engagera mig i eder intellektuella diskussion kan bara konstatera att bollarna i fråga är goda utav satan och att jag gärna skulle vilja ha några till frukost nu.


   
SvaraCitera

NiggerballZ är gidt.


   
SvaraCitera

Ganon:

Inget är mer trash och tråkigt än folk som ska vara pk och klaga på att folk kallar det negerbollar.

Varför åker du inte hem till Libanon så slipper du garanterat utsättas för våra rasistiska bakverk?

det är skönt med gratis pengar och underhållningar här
kommer aldrig åka tillbaka, tvärtom, ska dra hit fler familjemedlemmar för din skull.


   
SvaraCitera

kukoxo:

det är skönt med gratis pengar och underhållningar här
kommer aldrig åka tillbaka, tvärtom, ska dra hit fler familjemedlemmar för din skull.

Jag också, kom igen, bruden 


   
SvaraCitera

BlackSnake:
Det verkar inte finnas några andra negerboll älskare på det här forumet.

....


   
SvaraCitera