Aviseringar
Rensa alla

Negrar


Ämnesstartare

blondiiee:

Nånting jag stör mig på sjuuukt mycket är fula invandrare.

Speciellt om dom står mot en svart vägg, då ser man dom liksom inte.

Det är så jävla läskigt !

Det måste vara hur enkelt som helst att våldta någon för dom kan liksom bara hoppa fram i mörkret utan att

man ser dom !

Liksom, vad fan gör negrarna här?

Det är liksom sverige, hallå ?

Dra till ert eget Nigeria eller Afganisthan eller Kaopsomatien eller vad fan era länder heter ?

Jag tycker att om negrarna ska få stanna i Sverige, ska det vara lag att dom MÅSTE ha på sig ljusa kläder !

Typ att butikerna inte får sälja svarta kläder till negrarna, bara typ vita eller rosa ?

Sen att vi inte får sjunga nationalsången längre & att det ska bli fucking böneutrop ?

Vad fan händer med Sverige?!

Ska SÅÅÅÅÅ flytta härifrån så fort som möjligt !

[crazy]


   
Citera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burrr:

Sen att vi inte får sjunga nationalsången längre & att det ska bli fucking böneutrop ?

Enda i hennes inlägg som var vettigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vinegar Tits:

Sen att vi inte får sjunga nationalsången längre

Vinegar Tits:

Enda i hennes inlägg som var vettigt.

får ni inte?[shake]


   
SvaraCitera

Visst, visst håller med. Men flyttar vi, så blir ju VI invandrare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burrr:

får ni inte?[shake]

Nej, man anses ju som rasist då. Flera skolor har redan förbjudit sjungandet av den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vinegar Tits:

Nej, man anses ju som rasist då

av vem[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burrr:

av vem[shake]

PKisterna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vinegar Tits:

PKisterna

Svenskarna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burrr:

Svenskarna?

Nej, PK:isterna som jag sa. De svenskfientliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ha ha, den där var faktiskt bra, att de skulle kamouflera sig bättre pga sin hudfärg.[bigsmile]

Vinegar Tits:

PKisterna

Ja, de är lite jobbiga. Är själv av utländsk härkomst som man brukar säga men det här är faktiskt ett land med egna traditioner och det bör respekteras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheBear:

Men flyttar vi, så blir ju VI invandrare.

ALLA är redan invandrare. -.- Sen att man inte får sjunga nationalsången, VEM är det egentligen som har bestäm det? Svenskar eller de så kallade ''invandrare'' ?
Jag tycker också att det är överdrivet med just böneutropet, men själva byggnaden är faktiskt vackert, det som är skillnaden mellan en kyrka och en moske. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har mörka skåp o bänkar i köket för att inte negerslavarna ska synas när de lagar mat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är fel med att göra faktaenliga observationer? [crazy]
Negrer behöver knappast ha en morphsuit på sig på nätterna för att inte synas, räcker med en svart tröja liksom. Med tanke på deras överrepresentation är det ett sunt förslag om att lagstadga att de ska ha på sig ljusa kläder efter 18:00, precis som man har med ljus ute på vägarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rudolf kügersmatter:

Med tanke på deras överrepresentation är det ett sunt förslag om att lagstadga att de ska ha på sig ljusa kläder efter 18:00

Är du seriös eller?

Jag har en känsla av att du blivit mer extrem på sistone.

Vad har du för dig nu för tiden btw, studerar du eller jobbar du?


   
SvaraCitera