Aviseringar
Rensa alla

Negrer som smygerrrr


Ämnesstartare

Igår va ja ute och blev jättefull. [shake] Sen när ja skulle hem så vare 2st negrer (29.90/kilot) som gick bakom mig, men det va ändå rätt chill för ja hade min grrrlfrnd on di phone, ya'mean.

Men iaf så såg ja att de fortsatte gå åt samma håll som ja. Så ja ba "hell no brotha, you ain't gettin' nun' of this" o så tog ja en omväg *fett smart* [cool] *fortfarande med min grrl i telefonen*.

Sen så när ja gick på den hära omvägen som ja hade tagit för att lura bort de dumma pepprkaksgubborna så va ja rätt lugn. Så jag gick där och kände mig *fett smart* tills ja börja känna mig lite olustig. När ja fortsatte gå hörde ja sen steg. Och ja ba *RAPIST ALERT!* och så tittade ja lite, lite till vänster o där stod en ny neger. Så ja skrek i luren till min grrlfrnd "HAN E EFTER MIG! AAAAAH!". [cry]

Den nya negern tittade konsit på mig och sen skrattade han o gick åt 1 annat håll. [confused] *TRUE STORY*


   
Citera
Ämnesetiketter

[bigsmile]


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

[tard]

o va e ditt problem da? [confused][confused][shake]


   
SvaraCitera

Sara Har Kiwi:

o va e ditt problem da? [confused][confused][shake]

tappad som barn typ ba va? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

tappad som barn typ ba va?

lider med dey [sad]


   
SvaraCitera

Sara Har Kiwi:

p.s. Dogge hälsar! d.s.

takk


   
SvaraCitera

Sara Har Kiwi:

lider med dey [sad]

aa, tack gull1 <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Elin:

takk

vasego, hälsar han. han säger du har fin gött också 😉 bästa guzzen på bussen, sa ha. [wink][wink]


   
SvaraCitera

CREEP WIT A NIGGA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

aa, tack gull1 <3

e sådär snäll på riktit asså. [blush]


   
SvaraCitera

Sara Har Kiwi:

vasego, hälsar han. han säger du har fin gött också 😉 bästa guzzen på bussen, sa ha. [wink][wink]

betyder gött rumpa? [blush] hälsa dogge att jag har en oplockad fjäder med honom!!! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ha ha ha ha, skoj!


   
SvaraCitera

Sara Har Kiwi:

e sådär snäll på riktit asså. [blush]

Nee, half-way snällis. :S Fakeassnigga.


   
SvaraCitera