Aviseringar
Rensa alla

nej


Ämnesstartare

Tjena, kan berätta lite kort. Det är en kille som har gått lite över gränsen mot mig.. Han har försökt trycka ner mig både fysiskt och psykiskt. Dock kom han nu ikv med en polare å skulle hämta ut mig, så jag gick ut... Då tryckte dom mig mot ett träd och slog mig osv... Slog ju tillbaka men vart bara värre.

Och nu har han visst gått och sagt till alla mina vänner att jag har runkat i cam och skickat till massa folk...

Blir verkligen lack, ju mer jag ger tbx ju mer ger dom. Säger inte till mina föräldrar, det blir bara värre...

!!

Och vad skulle det bli för påföljder för en 15-åring att göra det? Är helt inne på att göra det så försök itne stoppa mig.


   
Citera

Kör hårt, starta en familjefejd när du ändå håller på! Vendettor är det skojsigaste som finns [love]


   
SvaraCitera

Lös problemet på ett smart sätt, istället för att förvärra allt.


   
SvaraCitera

Är han svensk? Annars ska du kontakta polisen och föräldrarna. Du TROR att det skulle bli värre, men blir oftast inte så.


   
SvaraCitera

teensoundman:

Är han svensk?

Spelar det någon roll?


   
SvaraCitera

Higher_1337:

, ju mer jag ger tbx ju mer ger dom. Säger inte till mina föräldrar, det blir bara värre...

Om du på allvar tror att det på något sätt kommer bli ett lättare/bättre av att gå och skjuta killen så snälla säga att du inte finns på riktigt.

anmäl killarna istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, han är blatte fast född i sverige.. Hans farsa är alkoholist/knarkare å hans morsa har flytt landet


   
SvaraCitera

haha, precis som jag misstänkte. Ingen kommentar... Bråkar du med han så får du hela släkten efter dig. Så då är polisen kanske inget alternativ antar jag. Isåfall gäller det att du har kontakter...

En svensk och en blatte här borta började bråka... De kom överrens om att starta en bråk. Sagt som gjort kom det 15 blattar till skolan, men de sprang iväg när det kom 46 stycken springandes emot dem...

Så vad ska du göra? Fråga inte mig. Byt stad... Det är enda sättet om ni inte kan komma överrens på något sätt... Är det något som kommer reta upp han mer är det luftgeväret. Då skaffar hah fram ett riktigt istället... Vill kommentera mer, med då kommer många kalla mig rasist som de knappt vet betydelsen av.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Spelar det någon roll?

Visste att jag skulle få en sån där spyig kommentar, titta ffs lyssna!!! Kolla på malmö t.ex. Spela roll nudå, nu kommer du bara ge mig mer och mer kommentarer som inte leder någon vart.

För övrigt ja. Är det en vanlig svenne, vitlök du vet så kommer han sluta om polisen blir inkopllad och om han själv slutar med sina luftgevärs metoder.

Är det en blatte eller om det nu är ett fint ord? Så kommer han berätta vidare och då vet du innerst inne vad som kommer hända...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Joo, har nog ett jävligt stort gäng som lätt skulle ställa upp om jag behövde backup.

precis, blattejävel och farsa till samhällsparasit... lika bra å knäppa pojken och farsan i huvve så gör man iaf en samhällstjänst.


   
SvaraCitera

teensoundman:

Så kommer han berätta vidare och då vet du innerst inne vad som kommer hända...

Higher_1337:

Joo, har nog ett jävligt stort gäng som lätt skulle ställa upp om jag behövde backup.

precis, blattejävel och farsa till samhällsparasit... lika bra å knäppa pojken och farsan i huvve så gör man iaf en samhällstjänst.

Men herregud!!!! VÄX UPP!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför ska jag växa upp? Och vad inser du är fel?

Eller så drar jag väl lärarens försvar åt blattarna: Dom har inte haft det så lätt i deras förra land.. ( trots att dom är födda i sverige ).


   
SvaraCitera

När jag började på en ny skola så var det några killar som ville bråka med mig för jag mörkhyad.

En som var ungefär var lika stor som jag fick stryk av mig och slutade men den andra som var större en mig fortsatte och ju mer jag gav tillbaka desto mer fortsatte han. Han sa att jag skulle lära mig att inte vara kaxig och typ visa respekt för dem [shake]. Det var ganska jobbigt men som tur var så slutade han tillslut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emilsh:

Det var ganska jobbigt men som tur var så slutade han tillslut

Stå upp för dig själv då å var inte som en jävla mes, vilket jag tänker göra!!!!!


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Men herregud!!!! VÄX UPP!

Bara för du inte lever i verkligheten. Du har fan inte blivit mobbad av en sån där. Du har ingen jävla aning hur det känns och hur maktlös man blir. Berätta för han hur han ska gå tillväga då? Snälla! Vill gärna veta.

Berättar han för läraren så går han till sin brossa sedan ses det på rasten och då är det kört. Visst kanske inte alla gånger, men till 99%. Det är inget jag säger för att reta dig eller någon annan. Det är så dem gör där de kommer ifrån. Det är helt normalt! De har andra levandsstrandader än oss. Men för det ska inte vi bheöva lida. Så vad ska han göra? Säger han åt polisen då blir det ännu värre?

Däremot håller jag inte med han att man ska gå å skjuta ner dem. Det är rasistiskt. Det man bör är att ge dem några chanser och om man har konkreta bevis bara skicka hem dem.


   
SvaraCitera